Gå til innhold

Nye skilt montert på E61. Pent?

ErikS
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så en bil med disse skiltene idag og jeg trodde det var en polakk først. Var utrolig stygt. Jeg klistrer heller på en stor stygg N på bilen når jeg skal til utlandet som jeg kan rive av når jeg kommer hjem kontra å kjøre med det blåe helvettet på siden der. Ser pokker ikke ut. Nå som de nye avgiftene og skiltene kommer er det nok færre som vil kjøpe ny bil :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstod det slik at det enda var mulighet til å velge om man ville ha med det blå feltet eller ikke, sett at man bruker N-merke i utlandet.

Fikk umiddelbart assosiasjoner med tyskere, polakker...bobil. Huff.

Nåde den som stjeler skilta mine. Da blir det jo sånne skilt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte skiltet... og det er jo satt av god plass til avgiftsoblater... som selvfølgelig er det viktigste... :roll:

Nei, design er også viktig, og de som har laget dem har bommet fullstendig på designet på tallene! De ser helt latterlig ut, men resten av skiltet liker jeg. Syntest det blå feltet med norskeflagget er litt kult. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en bil med disse skiltene idag og jeg trodde det var en polakk først. Var utrolig stygt. Jeg klistrer heller på en stor stygg N på bilen når jeg skal til utlandet som jeg kan rive av når jeg kommer hjem kontra å kjøre med det blåe helvettet på siden der. Ser pokker ikke ut. Nå som de nye avgiftene og skiltene kommer er det nok færre som vil kjøpe ny bil :lol:

Er man pålagt å sette på N merket i utlandet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...