Odland318is Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 Forferdelig!! Det blå feltet kan gå an, men tall og bokstaver bærer preg av polsk fabrikat... De skilta før disse er jo mye penere. Hvor skal dette ende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 Tja.. vi kan jo få f.eks gule skilt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 Rosa skilt blir tingen, hagenisse... Det er lenge siden gult var kult :whoa: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 Så en bil med disse skiltene idag og jeg trodde det var en polakk først. Var utrolig stygt. Jeg klistrer heller på en stor stygg N på bilen når jeg skal til utlandet som jeg kan rive av når jeg kommer hjem kontra å kjøre med det blåe helvettet på siden der. Ser pokker ikke ut. Nå som de nye avgiftene og skiltene kommer er det nok færre som vil kjøpe ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 Jeg forstod det slik at det enda var mulighet til å velge om man ville ha med det blå feltet eller ikke, sett at man bruker N-merke i utlandet. Fikk umiddelbart assosiasjoner med tyskere, polakker...bobil. Huff. Nåde den som stjeler skilta mine. Da blir det jo sånne skilt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 dei satt nå ivertfall på en fin bil da.... det er de posetive om saken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 Det blå feltet, med flagg på er forsåvidt greit nok (man kunne vistnok få en refleksfolie til å dekke over dette med) MEN de fontene på tall og bokstavene er jo helt på tryne. Helt enig med Tommy . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 I Oslo er jo snart 1 av 2 biler med østeuropeiske skilt..Så jeg har blitt vandt til de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 I Oslo er jo snart 1 av 2 biler med østeuropeiske skilt..Så jeg har blitt vandt til de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Jeg likte skiltet... og det er jo satt av god plass til avgiftsoblater... som selvfølgelig er det viktigste... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Jeg likte skiltet... og det er jo satt av god plass til avgiftsoblater... som selvfølgelig er det viktigste... Nei, design er også viktig, og de som har laget dem har bommet fullstendig på designet på tallene! De ser helt latterlig ut, men resten av skiltet liker jeg. Syntest det blå feltet med norskeflagget er litt kult. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Lie Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Så en bil med disse skiltene idag og jeg trodde det var en polakk først. Var utrolig stygt. Jeg klistrer heller på en stor stygg N på bilen når jeg skal til utlandet som jeg kan rive av når jeg kommer hjem kontra å kjøre med det blåe helvettet på siden der. Ser pokker ikke ut. Nå som de nye avgiftene og skiltene kommer er det nok færre som vil kjøpe ny bil Er man pålagt å sette på N merket i utlandet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Er man pålagt å sette på N merket i utlandet? Ja... det er man !... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Redlady Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Ser ut som danske skilt med norsk flagg på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Ser ut som danske skilt med norsk flagg på... Hmmm... ikke helt vel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå