Stephan.s Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Vil bare presisere at tråden omhandler epost @bimmers forslag og ikke en bmwccn.no vs. bimmers.no diskusjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Hadde vært veldig interessert i en @bimmers.no epostadresse hvis det skulle blitt noe av det i fremtiden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Vil bare presisere at tråden omhandler epost @bimmers forslag og ikke en bmwccn.no vs. bimmers.no diskusjon. Poenget var hvordan bimmers evt. kan bli bedre ved at vi f.eks styrker lagånden. Ergo er det ikke så merkelig at vi kikker litt på hva som er de relative forskjellene mellom dette forumet og andre fora. Jeg får imidlertid skynde meg å legge til at Gunnar helt suverent avgjør hvor bimmers går i fremtiden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Høres bra ut det. xxxxx@bimmers.no hadde vært fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 jeg er med på den høres veldig bra ut og da reklamerer vi litt for andre bmw inntreserte også da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 jeg er med på den høres veldig bra ut og da reklamerer vi litt for andre bmw inntreserte også da;) ja. hørtes veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suprapete Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Henger meg på og synes mail@bimmers.no høres interessant ut! Forøvrig er jeg veldig fornøyd med mitt foreløpig korte opphold her på forumet og det er ikke meg i mot om vi vinkler oss mer og mer mot klubbstatus i fremtiden. Kjør på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Er det ikke rundt 3000 medlemmer i bmwccn? Nesten 6000 registrerte på bimmers.no... Tydelig at det er noen som ikke har sansen for hvordan bmwccn fungerer. Selv benytter jeg meg av begge sidene, og har stort utbytte av bmwccn sine internettsider og arrangementer. Det er jo som kjent vanskelig å gjøre alle til lags! Ellers så er jeg stort sett enig med det Fredrik skriver, og kunne gjerne tenkt meg en bimmers mailadresse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Jeg kunne godt ha betalt noen daler for @bimmers.no -adresse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2007 Syns vi kunne tatt en opptelling på hvor mange som faktisk ville betalt X antall kroner for en email adresse, så kan jo Gunnar regne på hvor mye penger han faktisk vil tjene, så han ikke taper noe ihvertfall. Så kan han ta det som en bonus om det tar helt av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Er ikke det bare å lage sånn avstemings sak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Syns vi kunne tatt en opptelling på hvor mange som faktisk ville betalt X antall kroner for en email adresse, så kan jo Gunnar regne på hvor mye penger han faktisk vil tjene, så han ikke taper noe ihvertfall.Så kan han ta det som en bonus om det tar helt av. Det synes jeg absolutt burde skje lag en ny tråd med opptelling på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Syns vi kunne tatt en opptelling på hvor mange som faktisk ville betalt X antall kroner for en email adresse, så kan jo Gunnar regne på hvor mye penger han faktisk vil tjene, så han ikke taper noe ihvertfall.Så kan han ta det som en bonus om det tar helt av. Det synes jeg absolutt burde skje lag en ny tråd med opptelling på Jeg mener at vi bør vente med en vote til Gunnar signaliserer at han evt. er klar for å opprette en kommersiell bimmers mailserver. Han har jo tidligere ganske tydelig fortalt hvor han står i dag med hensyn til dette spørsmålet, men vi kan jo være heldige å håpe at han har skiftet/skifter mening. Det er nok først og fremst et administrativt spørsmål mer enn et økonomisk spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Syns vi kunne tatt en opptelling på hvor mange som faktisk ville betalt X antall kroner for en email adresse, så kan jo Gunnar regne på hvor mye penger han faktisk vil tjene, så han ikke taper noe ihvertfall.Så kan han ta det som en bonus om det tar helt av. Det synes jeg absolutt burde skje lag en ny tråd med opptelling på Jeg mener at vi bør vente med en vote til Gunnar signaliserer at han evt. er klar for å opprette en kommersiell bimmers mailserver. Han har jo tidligere ganske tydelig fortalt hvor han står i dag med hensyn til dette spørsmålet, men vi kan jo være heldige å håpe at han har skiftet/skifter mening. Det er nok først og fremst et administrativt spørsmål mer enn et økonomisk spørsmål. Ups Da har jeg forhastet meg litt.. Så bare slett den tråden.. Adminedit (Fredrik): Tråden er nå flyttet off-public... og vi avventer Gunnar´s evt. reaksjon på spørsmålet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Hva koster en nødvedig mail server? Hva trengs av utstyr for å drifte det? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå