sondre Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 Er det noen som har erfaring med Dekk-spesialisten i Porsgrunn? Lurer på å kjøpe hjul av dem men siden jeg ikke kjenner til dem er jeg usikker... Han kom med tilbud på 18'' med Linglong dekk - noen som vet noe om disse? Jeg har aldri hørt om dem før... http://www.dekk-spesialisten.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 grei plass, men anbefaler og oppgradere til bedre dekkmerke.. linglong dekka er veldigt vanskelige/umulige og få balansert skikkeligt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 Ble anbefalt av en kompis (som jobber på en dekk sjappe) å betale noen små kr mer å få bedre dekk en de linglong dekkene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 Som overalt ellers så dreier det seg om å handle av de rette folka. Dekkspesiallisten er ok de, spør etter Geir vel og merke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 haha bare navnet på de dekka der hadde fått meg til å styre unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet November 8, 2006 Forfatter Share Skrevet November 8, 2006 Har fått tilbud på "M5" felg 18'' med Dunlop som har stått på utstillingsbil, gått maks 5 mil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platepratar Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 Broedern kjører på linglong dekk på sin e30 320. Den spinner overalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arax Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 Jeg kjøpte mine sommerfelger på dette stedet, de som jobber der er hjelpsomme, de driver seriøst. Jeg la noen tusen ekstra i dekk, dette har hvert en meget positiv opplevelse. Merker ikke at den glipper med bakhjulene i svinger der det er relativt vått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 det ligger linglong over hele porsgrunn de ryker godt og lager fine striper, men stripene ligger ikke så lenge :/ men ellers så er dekk spesialisten knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutt Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 Dekkspesialisten er flinke etter min mening, når det kommer til linglong så ville jeg nok slengt litt ekstra penger i å fått noen andre dekker.. har kjørt rundt med de dekkene på min e30 med 3,8L m5 motor.. slipper overalt å sitter ikke noe i svingene, stemmer at det er vanskelig å få balansert dekkene å ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet November 9, 2006 Forfatter Share Skrevet November 9, 2006 Nja.... skeptisk... Da satser jeg på litt mer kjente dekk enn livelong linglong... Takker for respons. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet November 9, 2006 Forfatter Share Skrevet November 9, 2006 Da har jeg bestilt Felgpakke 18'' med Dunlop 235/40-18 dekk (produsert i 2006) for 9900,- Det var de siste Dunlop dekkene han hadde (sier han, har stått på en utstillingsbil). Akk - så lenge til våren... Blir kansje litt harry på touringen, men skitt au Venter nå bare på at de blir levert, kommer enten på fredag eller mandag og betaler cash ved levering. Så langt har jeg fått god service og svar på alle mine spørsmål vedrørende denne handelen. Kommer tilbake med konklusjon når hjulene er i hus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutt Skrevet November 9, 2006 Share Skrevet November 9, 2006 Pene felger du har fått deg, å bra du styrte unna linglong Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet November 9, 2006 Share Skrevet November 9, 2006 liker du ikke linglong Bmwgutt? du som har lagt igjen linglong i hele porsgrunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutt Skrevet November 9, 2006 Share Skrevet November 9, 2006 Meg? nei aldri spinni noe steder jeg! (A) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå