L-V.H Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 hadde inne ein lige på jobben i dag. bare den va svarte.. mmm grommm bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 Men så kler den fargen E39 bedre en E46 da Pen bil!! Nei... dessverre er Titansilber eller sølvfarget lakk nå kjedelig på alle BMW´s modeller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 Denne var "spot on" Nydelig bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 8, 2006 Forfatter Share Skrevet November 8, 2006 Nei... dessverre er Titansilber eller sølvfarget lakk nå kjedelig på alle BMW´s modeller... Hehe.. er ikke enig. Du er bare lei den siden du har den selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 Men så kler den fargen E39 bedre en E46 da Pen bil!! Nei... dessverre er Titansilber eller sølvfarget lakk nå kjedelig på alle BMW´s modeller... Du, har egentlig akuratt samme mening. Du ser E-klassen til mercedes, 95% av de er sølvgråe, er egentlig pene biler, men akk hvor kjedelig de ser ut! Men ser en i svart med pene felger!! Pent! Uansett når det gjelder den E39`en er den utrolig pen i den fargen, i og med den har shadowline lister pene felger og m-pakke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 Utrolig flott E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 fin fin bil du har! gratz! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 Akkurat som E39 skal se ut:D eneste jeg ville byttet er eksos + å bytte til M5 netting i fangeren.. ellers en perfekt bil:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 Gratulerer! En utrolig flott bil, med det "rette" utstyret! M-pakke er tingen på E39! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 Veldig fin bil, med som sakt det rette utstyret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 Nydelig bil med finfin utstyrsliste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 Meget pen e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 Hehe.. er ikke enig. Du er bare lei den siden du har den selv.. Hehehe... klart at det er årsaken, men du verden så kjedelig Titansilber er... ... Noe må jeg jo mislike med min bil så jeg får den byttet i noe nyere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 Hvilket senkesett og dempere er det p denne bilen? hvor mange mm senking? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 Veldig pen E39. Liker fargen veldig godt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå