Gå til innhold

kan dette vera e60 facelift?

in2you
 Share

Anbefalte innlegg

har søkt litt rundt på nettet idag og fant en muligens facelift utgave fra sverige. der stod det at denne skal vera facelift utgaven av bmw e60. det stemmer forsåvidt etter det selgeren har sagt. ikkje SÅ stor forskjell på m-sport front og standard, små forandringer bak. MEN, så ser eg at den har svenske skilt, hvorfor velger bmw å teste bilene sine i sverige istedenfor tyskland? lite glatt føre der kanskje... ? :roll: når skal egentlig facelfit utgaven vises? 8)

har bilder, men får ikkje lasta dei opp i imageshack, noen som vet korfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, BMW har som flere bilprodusenter en test lokasjon langt nord i Sverige, bl.a for å teste bilene under ekstrem kulde.

Kan være tatt derfra selvsagt?

Ville ikke forventet store utseendet messig endringer mht en facelift.

Forvent LED baklys, og et par andre kosmetiske endringer, de viktigste endringene kommer under panseret og i form av forbedrete barnesykdommer og andre evt svakheter.

Sikkert også noen farge kombinasjoner og strammet opp styringen noe.

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke E60 faceliften få samme automatgear saken som skal komme i nye X5?

det har ivertfall vert endel snakk om det. og salgssjefen på bavaria skal ha bekrefta det overfor min far, da han vurderte å vente til facelift. han fikk da også beskjed om at dagens m-sport utgave kom til å likne meir på standard utgave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser ut som en vellyked facelift og jeg er glad for at den ikke er like omfattende som en del andre biler må gå igjennom. Det ser da absolutt som en vanlig M-tech front, men hekken er maskert..

Kanskje jeg som ikke titta nøye nok. Så ikke den linja fra hjulbuen og frem til tåkelysene som mtechen har, men ser nå ved nærmere studering at en kan ane konturene av den linja på det øverste bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der har vi interiør bilde.. :

post2371153660949xn3.jpg

Looks like BMW is going with a new automatic shifter setup in the upcoming 2007/2008 5 Series. We first saw this new shifter in the cabin of the fully redesigned X5 due out later this year, and now our spy photographer managed to snag a shot of an uncovered 5 Series with the same arrangement. According to the shooter, the rest of the interior looked nearly identical to the current design so don't expect big changes from the BMW's revamped midsize sedan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...