GtiGtr Skrevet November 9, 2006 Share Skrevet November 9, 2006 lurer på hvor mye bilen min er verdt som sagt. Bil: BMW 323Ci 2000mod. Motor: 2.5 6ar 170 HK Div: Xenonlys Parkeringsensor bak El.vinduer / speil Regnsensor Elektriske seter m. memory Kjørecomputer Klimaanlegg Antispinn Antiskrens Manuell girkasse Felg/dekk: 7,5 x 17 Mega med 225/45x17 Goodyear UG 500.. Har også montert Focal høytalere i hele bilen.. Bilen har gått 120 000km. Ny lakk i 2005. ikke kolisjonsskadet.. Testet på Naf og på bmw for ca 1,5 mnd siden... Noen som VET sann ca. hva det går å få for denne? Rein tipping er ikke nødvendig,, på forånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet November 9, 2006 Share Skrevet November 9, 2006 Rundt 220000 vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet November 9, 2006 Share Skrevet November 9, 2006 Jeg hadde en ganske lik, Men med Navi\cd veksler og Tiptronic, denne gikk for 235 ca i sommer. 130tkm hadde den gått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastbmw Skrevet November 9, 2006 Share Skrevet November 9, 2006 Du har jo nett kjøpt den.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet November 9, 2006 Forfatter Share Skrevet November 9, 2006 Du har jo nett kjøpt den.... Jepp.. berre begynte å lure litt.. var lite 323'er å samenligne med på nettet.. Får se hva som skjer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet November 10, 2006 Share Skrevet November 10, 2006 Kan du ikke bare stikke innom en forhandler. Så kan de gi deg listeprisen?? (Å nei, ikke den prisen de vil gi for den) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet November 11, 2006 Forfatter Share Skrevet November 11, 2006 det var ikke så domt.. skal innom på en liten service i neste uke, så for se hva dem sier.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arax Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 Liste pris kan du vel finne på http://www.dinside.no/ et eller annet sted, har hvertfall sett dette før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet August 8, 2007 Forfatter Share Skrevet August 8, 2007 Bumper denne jeg litt siden jeg nå vurderer og selge bilen... Er siden sist Montert Rieger M3 fanger, og sideskjørt. 18"x 9,5" Beyern mesh Chromefelger og Goodyear dekk.. Alpine spiller med focalhøytalere og en liten forsterker.. Bilen har nå gått 142 000km.. Regner ikke med at bmw forhandleren har noen listepris på bilen når jeg har montert uorginalt utstyr på den? Noe ide om hva jeg kan ta for den?? bilen skal på service nå og blir levert med tilstandsraport.[ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 8, 2007 Share Skrevet August 8, 2007 Du må uansett tenke at med riktig kjøper kan du plusse på ganske mye på den prisen de fleste vil gi for den. Ofte noen som "bare må" ha bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 8, 2007 Share Skrevet August 8, 2007 Regner ikke med at bmw forhandleren har noen listepris på bilen når jeg har montert uorginalt utstyr på den? Ikke regn med å få noe særlig igjen for diverse ettermonterte greier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå