Tommy Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2007 du er faen sjuk ja! HEHE men har heller ikkje sitt den bilen på bryne før, gnikken du hele sommeren og eller? HEHE. men har sitt R6`n eit par gonger Den blir ofte trillet ut av garasjen på sommeren også, kun for å vaskes, for så å trille den tilbake igjen MEN den blir brukt også, her er et par bilder fra revebanen i sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 13, 2007 Share Skrevet Januar 13, 2007 Og jeg kan gå go for at Tommy ALLTID ligger bredt i den svingen der. VELDIG bredt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2007 Nja, ligger ikke alltid bredt, men jeg "ligger" vel litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 13, 2007 Share Skrevet Januar 13, 2007 Ja og av og til litt i overkant med sykkelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2007 Da var endelig dagen kommet, for å begynne å montere litt igjen Nye innerskjermer foran, og hjulhus ferdig lakkert Først et bilde av hvordan det så ut under, etter kun høytrykkspyling. Å slik ser det ut nå, etter grundig vaskin, lakking, og polering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 14, 2007 Share Skrevet Januar 14, 2007 Jeg er meget imponert. Dette ble meget pent! Det skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 14, 2007 Share Skrevet Januar 14, 2007 Bilen blir helt ny igjen Imponerende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 14, 2007 Share Skrevet Januar 14, 2007 Ser ikke forskjell jeg.... Neida... ser bra ut dette! Synker ikke akkurat i verdi pga den behandlingen den får. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Januar 14, 2007 Share Skrevet Januar 14, 2007 Sånn skal det gjøres:) har du pusset ned og lakkert hjulhusa? hva slags lakk har du brukt der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinE39 Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 Fantastisk jobb Tommy! Meget beudringsverdig å legge ned så mye tid og arbeid i bilen for å få den STRØKEN.... All ære til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 Tommy, igjen; din syke jævel. Hva har du gjort med eksosanlegget? Lakket med varmebestandig sølvlakk? Tenkte egentlig å prøve det samme. Biltema har jo lakk som skal tåle 600° C. Tenkte primært svart jeg da, men vi får se. Ellers ingen sammenligning overhodet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2007 Tommy, igjen; din syke jævel. Hva har du gjort med eksosanlegget? Lakket med varmebestandig sølvlakk?Tenkte egentlig å prøve det samme. Biltema har jo lakk som skal tåle 600° C. Tenkte primært svart jeg da, men vi får se. Ellers ingen sammenligning overhodet. Stemmer det Gunnar, det er varmebestandig lakk fra biltema. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2007 Sånn skal det gjøres:) har du pusset ned og lakkert hjulhusa? hva slags lakk har du brukt der? Har vasket dem rene, å mattet ned med en scotch pad, å så lakket over. Jeg har brukt bengalakk både i hjulhus, og under, ettersom denne er ganske slitesterk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 Det ser jo fortsatt meget bra ut Er det frekt å kommentere hvorfor den "rustne" differensialen ikke er med på "etter" bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2007 Det ser jo fortsatt meget bra ut Er det frekt å kommentere hvorfor den "rustne" differensialen ikke er med på "etter" bildet? Ikke i det hele tatt, for den, sammen med resten av bakstillinga står for tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå