Tommy Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2007 Da var det lenge siden det har vert noen oppdateringer, men her er det litt. GT'en var litt slapp i fisken, så den fikk nye støtdempere. Å ja jeg vet at bilen trenger en vask under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 dæven! er bilen din skitten og?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Bra at du faktisk bruker den og da Har du tenkt deg på BMWCCN dagene til helgen da? Jeg skal dit på lørdag og håper inderlig å få skue dette udyret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2007 Bra at du faktisk bruker den og da Har du tenkt deg på BMWCCN dagene til helgen da? Jeg skal dit på lørdag og håper inderlig å få skue dette udyret. Jeg blir nok å se der ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Hvor er det BMW klubben har kjøring i helgen hen? Kunne vært kjekt og vært der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Rudskogen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Leste om deg i Fahrfreude. Var disse bildene et bevisst trekk for å få oss til å tro at bilen din faktisk er skitten innimellom? . Tror ikke på at den er skitten, dette var planlagt Neida, tuller bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2007 Da får vi ta en liten oppsummering fra helgen på rudskogen. Fikk 1. plass, for beste original bil fra 1990- 2007 Dekkene fikk en del medfart, og det ble gikk en del bremseklosser. Er fornøyd med bremseklossene/skivene, de biter bra, men pedalen ble litt myk, på slutten av heatene, så jeg må nok oppgradere til stålomspunnede slanger. Kona gjør seg klar for Dame heatet. dette var første gang hun kjørte på bane. Jeg storkoste meg på banen, og fikk brukt opp 2 tanker med bensin denne helgen. Er litt skuffet over ikke å ha fått snakket med flere av dere her inne. Jeg vet ikke hvem dere er "live", å hadde håpet at flere tok kontakt, ettersom jeg ofte var i nærheten av bilen, og skulle være lett å finne. Håper å treffe flere på Våler til høsten. Å har dere med hjelm, så er det bare å spørre om å få sitte på. (er ikke noen elite sjåfør, men har det morsomt fordi om) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 den 1.plassen var vel fortjent.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 Vi lå og "knivet" noen runder på søndagen. Først jeg forran deg, så slapp jeg deg forbi. <--- Meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 Hvordan så venstre framhjul ut? Jeg var der kun på søndag, og det ble ikke noe kjøring på meg pga utslitte klosser, men hadde tenkt til å ta turen bort for å hilse. Men så skulle jeg "bare" snakke litt og sitte på litt osv, og vips så var dagen over.. Gratulerer med en velfortjent 1. plass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2007 Vi lå og "knivet" noen runder på søndagen. Først jeg forran deg, så slapp jeg deg forbi.<--- Meg Du som kjørte E 46 M3 Hartge? i tilfelle, så ble jeg svartflagget i det heatet, etter å ha bremset meg forbi deg etter langstrekket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2007 Hvordan så venstre framhjul ut? Jeg var der kun på søndag, og det ble ikke noe kjøring på meg pga utslitte klosser, men hadde tenkt til å ta turen bort for å hilse. Men så skulle jeg "bare" snakke litt og sitte på litt osv, og vips så var dagen over.. Gratulerer med en velfortjent 1. plass! Venstre fordekk, var nokså likt, bortsett fra en ganske oppspist ytterkant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 Du som kjørte E 46 M3 Hartge? i tilfelle, så ble jeg svartflagget i det heatet, etter å ha bremset meg forbi deg etter langstrekket. Thats me. Var det det som skjedde ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 Gratulerer med kåringen! Fikk ikke vært med denne gangen, men møter på Våler ja Hvordan var støving fra yellowstuffene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå