Tommy Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2007 Da går det vell bra Har sprint demperene 40mm stang også? Er ikke sikker på hva du mener. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 Tenker på røret som kommer ut av demperen. Litt dårlig forklart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2007 Tror det er 14mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 9, 2007 Forfatter Share Skrevet August 9, 2007 Da har jeg brukt litt av ferien til å shine opp garasjen, før vinteren, Det har blitt isolert og lagt panel i innertak (luke til loftet kommer), lagt fliser på gulv, og nye skaper og arbeidsbenk Her er resultatet. Å her er leketøyet på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 Strøkent. Ønsker meg sånn jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 Dette ble jo meget lekkert Tommy. Nice work. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 Utrolig ryddig og flott, men det var jo egentlig ikke noen bombe med tanke på hvem som har gjort det. Er det slutt på å ha sykkelen inne i huset om vinteren nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 9, 2007 Forfatter Share Skrevet August 9, 2007 Utrolig ryddig og flott, men det var jo egentlig ikke noen bombe med tanke på hvem som har gjort det. Er det slutt på å ha sykkelen inne i huset om vinteren nå? Nei, sykkelen blir sående inne i gangen om vinteren, så jeg får litt ekstra plass til å boltre meg på i garasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 Barkrakker i garasjen Ikke så verst å være bil når man har et slikt hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 Drømmegarasje rett og slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 Jeg kunne bodd i garasjen din. Strøkent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 Spesiell bil trenger spesiell garasje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 Imponerende, akkurat slik det skal se ut . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 16, 2007 Forfatter Share Skrevet August 16, 2007 Da var nye fjærer på plass. Eibach/Bilstein. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 bånn. ska du miste noe verktøy ned på flisene vel? sprekker vel lett? er vel ikkje mekke garasje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå