///MoePower Skrevet November 12, 2006 Share Skrevet November 12, 2006 Det er presis en slik garage jeg kunne tenkt meg, bare hakket større! Og at du steller pent med kjøretøyene dine Tommy, det skal være både sikkert og visst! Gratulerer med ett så vellykket skue Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet November 12, 2006 Share Skrevet November 12, 2006 Godt noen tar skikkelig vare på grombilene. Imponerende vaskejobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Brukte du noe annet enn kun avfetting under bilen for å få vekk all dritten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Steikje! Sånn skal det gjøres!! Bra at du passer på bilen din!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Strøken GT det der:) høyt væskeinntak av pepsi max eller? Går nok et par liter om dagen...........jeg drikker ikke kaffe. Godt å høre det er ikek bare jeg som drikker pepsi max i stedet for kaffe.. hehe:) sorry o.t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet November 13, 2006 Forfatter Share Skrevet November 13, 2006 Brukte du noe annet enn kun avfetting under bilen for å få vekk all dritten? Nei, bare avfetting, og høytrykksspyler, men det blir nok en runde med tannbørste og lampeolje, når jeg får den opp på bukker i garasjen. Men bilen har gått i Italia, og Frankrike, før jeg kjøpte den, så det er ikke så mye graps under, i forhold til en bil som har gått på norske vinterveier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Tipper det er mange som sitter og klør seg i huet når du gjentatte ganger skriver GRAPS, Tommy. Forøvrig et av verdens beste ord. Til og med samboeren min (østlending) har adoptert det ordet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Tipper det er mange som sitter og klør seg i huet når du gjentatte ganger skriver GRAPS, Tommy. Forøvrig et av verdens beste ord. Til og med samboeren min (østlending) har adoptert det ordet. OK, men for oss som ikke daglig tar pulsen på det norske språket... eksakt hva betyr "graps" ?.... det samme som "gruff" ?... eller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet November 13, 2006 Forfatter Share Skrevet November 13, 2006 Tipper det er mange som sitter og klør seg i huet når du gjentatte ganger skriver GRAPS, Tommy. Forøvrig et av verdens beste ord. Til og med samboeren min (østlending) har adoptert det ordet. Det er da "MØKK" for dere som ikke vet hva graps er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Det kan egentlig bety mye mer enn møkk også. Alt som er en plass det ikke skal være er egentlig graps. Og så uttales det selvfølgelig "graps" med herrrlige skarre-R. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 I helgen så ble det polering på meg også. Ble litt for inspirert av denne tråden, og siden jeg ikke har noen BMW som trenger polering, så måtte jeg ta ett tak i samboerens Clio. Hun hadde kjørt på en nyasfaltert vei, og bilen var helt svart på den ene siden.. Bilen hadde heller ikke blitt polert på en stund. Etter noen timer med vasking, tørking og polering, så ble den lille gule Clio`n som ny. Takk for inspirasjonen Tommy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 Godt jobba! Godt å se at bilen blir tatt godt vare på - dessverre noen GT'er som har avgått med "Harry-døden".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 I helgen så ble det polering på meg også. Ble litt for inspirert av denne tråden, og siden jeg ikke har noen BMW som trenger polering, så måtte jeg ta ett tak i samboerens Clio. Hun hadde kjørt på en nyasfaltert vei, og bilen var helt svart på den ene siden.. Bilen hadde heller ikke blitt polert på en stund. Etter noen timer med vasking, tørking og polering, så ble den lille gule Clio`n som ny. Takk for inspirasjonen Tommy! Hehe... minuset med FWD.. spinner driten opp langs sidene på bilen. Var på glattkjøring (for moroskyld) med FWD-bil for noen år siden. Hele bilen var dekket av olje etterpå... Men.. Har du ingen M3er for tiden Raymond?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 Men.. Har du ingen M3er for tiden Raymond?? Den ene er solgt, og den andre er delvis demontert, så ikke noe vits i å polere den enda. Den skal jo også lakkeres etterhvert.. Kommer nok en prosjekttråd etterhvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 Men.. Har du ingen M3er for tiden Raymond?? Den ene er solgt, og den andre er delvis demontert, så ikke noe vits i å polere den enda. Den skal jo også lakkeres etterhvert.. Kommer nok en prosjekttråd etterhvert.. Kjøpte Vidar den ene eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå