Bjørn Hetland Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 Det e feigt å vaske seg til seier:-) Her skal det kjøres, Det er jo allikevel godt mulig at jeg kan få en grei poengsum allikevel, men da må jeg nok konsentrere meg littt i vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Velkommen til den virkelig tøffeste klubben! Gleder meg til å se bilen på et treff til året, selv om jeg har sett den før. Tror nemlig det blir noen oppgraderinger i løpet av vinteren...? Du trenger vel ikke 330mm Brembo bremser? Har et som jeg har kjøpt til min, men vurderer å bruke noe annet. Det er nytt i eske. Har planer om å holde den original, å jeg tror ikke at de 16" BBS felgene går over 330mm bremser. Blir nok minimalt med oppgraderinger i vinter, ettersom jeg må spare litt penger til engangsavgiften som er på mellom 70-75000.- Skaff et sett med orginale E46M3 bremse med originale kalippere. De er 325mm store og de 16" BBS felgene går akkurat på. Da har du bremser i massevis. Iløpet av vinteren må du fjerne lyktene i støfangeren og få montert inn luftkanaler. 2,5L er jo orginal med et. Ellers hadde jeg nok hatt den i den standen der er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Får se hva som kommer av oppgraderinger, første prioritet er "understellsbehandling" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Også MÅ du kjøpe ny ekspasjonstank til kjølevannet slik at den får samme nye farge som spylerveske tanken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 var det jeg også skrev i tråden om e30en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 første prioritet er "understellsbehandling" Ja da vet vi jo at den kommer til å se ny ut der under. Gleder meg villt til bilder . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 nå har jeg skomlest alle innlegga dine i hele tråden din... du er faen ikke mye god.. du må ha norges reineste e36 m3 fin samling med meguiras også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 nå har jeg skomlest alle innlegga dine i hele tråden din...du er faen ikke mye god.. du må ha norges reineste e36 m3 fin samling med meguiras også Men han har jo solgt e36'en.. Men tror ikke det er mye tvil om at det var en av de reneste og peneste eksemplarene i landet ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 nå har jeg skomlest alle innlegga dine i hele tråden din...du er faen ikke mye god.. du må ha norges reineste e36 m3 fin samling med meguiras også Nå har han norges reineste E30 M3 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 Da ble det jammen noen timer i garasjen i går, og i dag. Vasking/polering av varmeskjold. Det store er bare halve polert. Ser du har brukt rørleggertriks her! Tenker på den filla der. Absolutt ingen dum ide' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2008 Jepp, schotch pad er en fin ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 Jepp, schotch pad er en fin ting. Jeg bruker en slik hver dag på jobb, og hadde ingen anelse at det var det den het Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 Da var prosjekt tråden gjennomlest... Hva kan en si? Veldig kjekk og lærerik tråd! Virker ut som du liker og ha ting på stell....hehe Det er bra! Grattis med ny bil forresten! Var veldig nær med og ringe på den selv. Frister og begynne litt smått i understellet selv, men tror jeg har et dårlig utgangspunkt da den var ny-tecktulert rett før jeg kjøpte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Nydeleg GT du har du. Men du gir den jammen meg den "gnikken" den trenger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Nydeleg GT du har du. Men du gir den jammen meg den "gnikken" den trenger! hadde ihvertfall.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå