Gå til innhold

M3GT i "vinterdvale"


Tommy
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 748
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Velkommen til den virkelig tøffeste klubben! Gleder meg til å se bilen på et treff til året, selv om jeg har sett den før. Tror nemlig det blir noen oppgraderinger i løpet av vinteren...? :)

Du trenger vel ikke 330mm Brembo bremser? Har et som jeg har kjøpt til min, men vurderer å bruke noe annet. Det er nytt i eske.

Har planer om å holde den original, å jeg tror ikke at de 16" BBS felgene går over 330mm bremser.

Blir nok minimalt med oppgraderinger i vinter, ettersom jeg må spare litt penger til engangsavgiften som er på mellom 70-75000.-

Skaff et sett med orginale E46M3 bremse med originale kalippere. De er 325mm store og de 16" BBS felgene går akkurat på. Da har du bremser i massevis.

Iløpet av vinteren må du fjerne lyktene i støfangeren og få montert inn luftkanaler. 2,5L er jo orginal med et. Ellers hadde jeg nok hatt den i den standen der er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
nå har jeg skomlest alle innlegga dine i hele tråden din...

du er faen ikke mye god.. du må ha norges reineste e36 m3 :D

fin samling med meguiras også :)

Men han har jo solgt e36'en..

Men tror ikke det er mye tvil om at det var en av de reneste og peneste eksemplarene i landet ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Da var prosjekt tråden gjennomlest... Hva kan en si? Veldig kjekk og lærerik tråd! Virker ut som du liker og ha ting på stell....hehe :D Det er bra! Grattis med ny bil forresten! Var veldig nær med og ringe på den selv. ](*,)

Frister og begynne litt smått i understellet selv, men tror jeg har et dårlig utgangspunkt da den var ny-tecktulert rett før jeg kjøpte den. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...