Thomaz Skrevet November 15, 2006 Share Skrevet November 15, 2006 har nå mistet lappen i 1,5-2 år Så lurte jeg på vis jeg evt beholder bilen dem åra. en E36 325 cab 94 mod.. om den vil synke mye i pris?? har liten lyst til å selge den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 15, 2006 Share Skrevet November 15, 2006 Den vil garantert dette litt i pris, men hvor mye, vil tiden vise.. Har du lån på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet November 15, 2006 Forfatter Share Skrevet November 15, 2006 Nei.. har ikke lån på den så det er ikke no problem sånt sett.. leita en stund før jeg fant denne så blir nok kanskje til at jeg beholder den.. men er litt usikker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet November 15, 2006 Share Skrevet November 15, 2006 Kan kjøpe min billig om 2 år. calypsorød metalic med el skinn (slitt) Elcab er død! ellers funker det meste. A/C og store computeren. Roll over bars bak med mer. 325 med automat... 95 mod. Går for rett under hundre om et par år. Men... Ville beholdt bilen var jeg deg. Er du fornøyd nå, så kommer du garantert til og slite med og finne en du liker godt igjen. Man vet hva man har liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet November 15, 2006 Share Skrevet November 15, 2006 Nå lurer jeg på hva du har gjordt for å få 1.5 til 2 år?? mm, får du en god pris så er jo det bare å selge. spar pengene. Evt spare ekstra, så blir det E46 cab ? eller noe med enda større motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 15, 2006 Share Skrevet November 15, 2006 Du sparer den for økning av kilometerstand, du sparer den for to år med snøføre og kaldstarter (hvis du hadde planer om å kjøre den på vinteren, that is), samt at du får tid til å evt gjøre forbedringer på den. Du vil jo spare penger på bensin, vegavgift og slikt.. og det kan du jo evt legge i f.eks. å kjøpe nye bremser.. kompressor... turbo.. Evt gjøre annet moro Jeg ville nok latt bilen stå, og ikke solgt den. Hadde det vært en E36 316 fra 1991, så hadde saken selvsagt vært en annen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 15, 2006 Share Skrevet November 15, 2006 Trist sak... og 18-24 måneder er lang tid uten bil og førerkort enten man er ung eller gammel. Med mindre bilen ikke er mer eller mindre 100% original eller spesielt attraktiv ville jeg derfor ha solgt bilen til våren... ikke før siden det er snakk om en cabriolet. Bilen er snart 13 år gammel og innen du kan kjøre den igjen er den 15 år gammel. Ergo får du trolig mer glede av en annen bil når den tid kommer. Bilens verdi blir ganske sikkert ikke større enn den er nå og hvis du selger den til våren kan midlene som frigjøres gi deg en større frihet og livsglede i ventetiden. Personlig ville jeg ha likt tanken på å starte med blanke ark (les: en ny bil) når den tid kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet November 15, 2006 Forfatter Share Skrevet November 15, 2006 Har fylle kjørt Vet det er klønete og dumt gjort.. men nå er det nå sånn så da for jeg vel bare ta straffa for det.. Klart alt er jo til salgs for rett pris Men leita en god stund før jeg fant en som var i sopass god stand.. også fulgte det med stereo til 50 000 kr som er bygd i bilen.. No sånt kommer jeg ikke til å ta meg råd til igjen vis jeg evt selger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet November 15, 2006 Share Skrevet November 15, 2006 Selg bilen. Ingen bil har godt av å stå i to år. Hvertfall ingen cab, eller det elektriske. Selg bilen, situasjonen din kan være annerledes om 2 år også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet November 15, 2006 Share Skrevet November 15, 2006 Sleng ut noen bilder av bilen da? Kanskje du får napp her inne. Selv om det ikke var det beste tidspunkt å selge da. Men vet jo aldri. Kanksje noen har en varm garasje som den er velkommen i:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet November 15, 2006 Forfatter Share Skrevet November 15, 2006 Så det er ikke no særlig å la bilen stå over lengre periode?? Vet ikke åssen jeg legger ut bilder her.. men bumpa opp en tråd innpå show off forumet.. ligger bilder der.. overskrift er 325 cab`n min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 15, 2006 Share Skrevet November 15, 2006 her er tråden din http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=2 ... sc&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet November 15, 2006 Forfatter Share Skrevet November 15, 2006 Takker Ja det er den bilen som jeg evt kanskje må selge med et tungt hjerte.. lurte å på en annen ting.. det nye avgift systemet teller vel ikke for eldre biler?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 15, 2006 Share Skrevet November 15, 2006 Jeg hadde solgt den siden du ikke får brukt den på nesten to år. Det er ikke sikkert e36 cab vil falle så mye mer da jeg ser at du kan få en 325 cab snart nedi 100k. Snart koster e30 325i cab det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet November 16, 2006 Share Skrevet November 16, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå