Toro Skrevet November 16, 2006 Share Skrevet November 16, 2006 solgte en bil uten å få penger..stolte på kjøper.. han knuste motoren å nekter å betale.. nå sitter jeg haær uten bil og uten penger.!!! det er faktisk en på forumet hær som kjøpte den!!! du sitter vel ikke bare med henda i lomma og ikke gjør noe for å få bilen eller pengene tilbake?? Skaff deg advokat. Hadde det vært meg så hadde jeg reist hjem til han personlig og gitt han skikkelig deng! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Lie Skrevet November 16, 2006 Share Skrevet November 16, 2006 Har snurret en gang men det gikk heldigvis bra også gikk det litt fort engang med purken bak meg Da gikk jeg 9mnd utenlappen det skal ikke skje igjenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet November 16, 2006 Share Skrevet November 16, 2006 Det var den tiden da fattern hadde kjøpt seg Mercedes ML270. Jeg som da skulle ta min første firehjulssladd på vinterføre skrudde av ESP og håpet på det beste Det jeg ikke visst var hvor bredt den la seg, klemte inn bremsen og gikk rett i gjerdet så det dundra. Lærte av det gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet November 16, 2006 Share Skrevet November 16, 2006 ifølge norske lover er ikke en naf kontrakt gyldig.. så alle sammen ikke finn på å bruk den bare.. ingen kontrakter er gyldige..angrefristloven overgår alle sammen.. samme om kjøper ødelegger noe.. har hatt advokat på saken i 3 månder nå.. men blir bare utgifter.. å kjøper mener jeg skal komme til han og hente bilen.. hehe.. om jeg først drar til han blir det ikke for og hente bilen..hehe.. men skal ikke ødelegge tråden med mine problemer.. men om noen hær har vore borti lignende saker venligst send meg pm med råd.. på forhånd takk..hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 16, 2006 Share Skrevet November 16, 2006 Søndagen som var nu, så rygget jeg på en parkert taxi på en bensinstasjon her i staden. hehe. Heldigvis, så har jeg foreløpig en ulakkert bakfanger (original, slik som de gamle modellene har), og eneste som skjedde var at den subaruen fikk noen små tynne sorte diskret striper på det ene hjørnet av frontfangeren. Vi regner med at det hele går an å polere vekk igjen. Fangeren var rimelig preget av steinsprut fra før av, så hvis dem skal lakkere hele fangeren på nytt igjen pga det, så kan de bare glemme at det skal gå på -min- forsikring. Jeg fikk tatt mange bilder av det jeg gjorde, slik at dem ikke kan komme og si at noe annet skjedde også. Anywho... skulle nok sett litt bedre i ryggespeilet jah.. Har funnet ut at man ser mindre med en rullgardin der i dunkle bensinstasjonslys Skjedde forøvrig -nada- med min fanger, selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet November 16, 2006 Share Skrevet November 16, 2006 Meg og dama skulle på fjellet en påske for 4-5 år siden i swiften. Full pakka liten konebil og alt i orden,hadde småkrangla med dama om små piss og litt styr-oppgitt og smågretten. I bunn av bakken(trang gate ca 30m) sier hu vi har glemt noe da såklart,jeg litt irritert bråstopper og hiver bilen i revers-ser kun i sidespeila-kommer ca 5 meter før ett kjempesmell! Kom jo såklart en bil etter meg i bakken.. Når jeg slapp bremsen datt jeg av panseret hans. Koselig kar da og det første han sa var om jeg ville betale gebyr for å parkere oppå bilen hans Han bodde rett bortenfor og skjønnte vi var stressa,så han ba oss bare kjøre avgårde igjen så skulle vi gjøre opp etter ferien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet November 16, 2006 Share Skrevet November 16, 2006 Ripa opp poloen til mamma på juleaften når jeg skulle rygge inn i garasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet November 16, 2006 Share Skrevet November 16, 2006 Trykk på linken der det står "Gamlebilen" i signaturen min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet November 16, 2006 Share Skrevet November 16, 2006 Parkerte nettopp i en mercedes C180. Den var ganske sur, siden det var kø og vei arbeid. Så du kan si det var en del folk som fant deg ganske humoristisk. Eller så har jeg kræsja i boss span, litt gøy å se boss span fly 1 utfor kjøring OG 1 Bomstasjon. HEHE. Den bomstasjonen virka ikke etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet November 16, 2006 Share Skrevet November 16, 2006 Historiene er mange når det kommer til mekking av bil, men det er spesielt èn som skiller seg ut... Første gangen E30en kom på veien etter å ha blitt 335i så var det en hel del barnesykdommer. Dette var tross alt første gangen jeg hadde bygd en bil og det ble etterhvert MYE å rydde opp i. Når det hadde gått et par uker og jeg trodde at det meste var ordnet opp i oppstod det en litt urovekkende slaglyd når jeg trykte clutchpedalen inn... Hmmm... Hva kan nå dette være? Kjørte noen turer til og dette ble bare verre og verre. Etter litt bestemte jeg meg for å ta av girkassen for å sjekke. Vel, la meg si det slik: Jeg kommer ALDRI mer til å skru fast svinghjulet UTEN momentnøkkel Svinghjulet var helt løst, lamellen var gått i fillebiter og måtte bytte hele clutchsystemet. Det skjedde heldigvis ingenting annet, men skrekken for at det kunne gått mye verre er der. Tør ikke tenke på hva som hadde skjedd hvis dette haddeløsnet fullstendig ved 6000RPM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet November 16, 2006 Share Skrevet November 16, 2006 Søndagen som var nu, så rygget jeg på en parkert taxi på en bensinstasjon her i staden. hehe.Heldigvis, så har jeg foreløpig en ulakkert bakfanger (original, slik som de gamle modellene har), og eneste som skjedde var at den subaruen fikk noen små tynne sorte diskret striper på det ene hjørnet av frontfangeren. Vi regner med at det hele går an å polere vekk igjen. Fangeren var rimelig preget av steinsprut fra før av, så hvis dem skal lakkere hele fangeren på nytt igjen pga det, så kan de bare glemme at det skal gå på -min- forsikring. Jeg fikk tatt mange bilder av det jeg gjorde, slik at dem ikke kan komme og si at noe annet skjedde også. Anywho... skulle nok sett litt bedre i ryggespeilet jah.. Har funnet ut at man ser mindre med en rullgardin der i dunkle bensinstasjonslys Skjedde forøvrig -nada- med min fanger, selvsagt. Hvordan kan du bare glemme å ta det på din forsikring? du har rygget på å skadet en annen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 16, 2006 Share Skrevet November 16, 2006 Hvordan kan du bare glemme å ta det på din forsikring? du har rygget på å skadet en annen bil. Tenkte mer det at jeg har ingen intensjon om å betale for steinsprutskadene og andre liknende skader som allerede var der fra før av. Tror nok uansett (*krysser fingrene*) at dem finner ut at det hele kan poleres vekk av det jeg gjorde av "skade". De små to lett sorte strekene jeg lagde, var (etter min mening) bare peanuts i forhold til de fine hakkene som var der fra før av av skader. Han var kjempehyggelig han taxisjåføren, men sa at sjefen hans måtte se på det først osv, for å ta en beslutning (selvsagt). Han sa også at om det hadde vært hans -egen- private bil, så hadde han faktisk ikke engang brydd seg å gjøre noe med det (fordi det var så ubetydelig lite som skjedde). Jeg var ekstremt ydmyk og unnskylte omtrent tusen ganger etterpå. heh. Han skulle også legge inn et godt ord for meg for sjefen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Råtassen Skrevet November 16, 2006 Share Skrevet November 16, 2006 Sikkert noen her som kjenner han som ødela motoren og ikke gadd betale da! Kan vi ikke prøve å spore han opp så drar vi alle sammen å presser penger ut av han, så har vi et bimmers.no treff på en lokal bensinstasjon etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet November 16, 2006 Share Skrevet November 16, 2006 Vraka 320`n til moder`n i en lastebilhenger rett etter jeg fikk lappen.. Skulle leke meg på en parkeringsplass å kjørte rett i en parkert lastebil henger.. Bile ble erklært vrak.. Har nå nesten nylig mistet lappen i to år.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet November 16, 2006 Share Skrevet November 16, 2006 Jeg skulle leke meg på vinteren, dro av over en bakketopp, inn i fjellveggen, bilen snudde seg 180 og landet (heldigvis) på hjulene igjen! En ukes skruing, med ny bakaksling og nytt oppheng på diffen, samt innkjøp av ny kanal og bakdør ble gjort. Greit med gammel bil når du er første vinteren med lappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå