m-blå Skrevet November 16, 2006 Share Skrevet November 16, 2006 Fant denne annonsa i går: http://www.finn.no/finn/bap/object?finn ... 29&tot=564 Ringte med en gang og ble enige om kjøp. Visste det var ett godt kjøp,så jeg sa jeg kunne overføre penger med en gang, men nei det var ikke nødvendig, vi var enige. Ordnet med frakt i dag og ringte dem opp igjen. Tror du ikke de sier at de har solgt de til en annen som kom og ga 15000kr. Utroligt surt og dårlig måte og drive butikk på spør du meg. Noen her på forumet som kjøpte de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 16, 2006 Share Skrevet November 16, 2006 Kjipt for deg, men jeg forstår selger litt også.. Det er mange useriøse kjøpere, og når noen kommer å byr 5000,- mer, så skjønner jeg at de selger dem, men de kunne tatt kontakt med deg først, og hørt om du evt var int i å by mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet November 16, 2006 Share Skrevet November 16, 2006 Det er jævlig dårlig gjort. Dere hadde en avtale og da burde de holde seg til det. I alle fall når du sier at du kunne overføre penger med det samme. Så dette er ikke noen god måte å drive butikk på nei. Får ikke mye tillit av slikt. PS: Ikke jeg som har kjøpt dem Men de så jo utrolig fine ut da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet November 16, 2006 Share Skrevet November 16, 2006 Har aldri egentlig likt de felgene der så veldig, hadde det vært ett eller annet ukjent merke tviler jeg på at folk hadde hatt sånn sansen for de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet November 16, 2006 Share Skrevet November 16, 2006 Selgeren er faktisk bunet til din aksept av tilbudet hans. Så det han har gjort strider mot avtaleloven av 31 mai. 1918. Så, jeg mener du har krav på de felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet November 16, 2006 Forfatter Share Skrevet November 16, 2006 Må jo si at han jeg snakket med sa at han andre hadde solgt dem etter jeg sa at jeg skulle ha dem, men uansett dårlig kommunikasjon da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet November 16, 2006 Share Skrevet November 16, 2006 Ah slikt er surt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 16, 2006 Share Skrevet November 16, 2006 Må jo si at han jeg snakket med sa at han andre hadde solgt dem etter jeg sa at jeg skulle ha dem, men uansett dårlig kommunikasjon da. Jeg forstår situasjonen og den er virkelig kjip - men slik kommunikasjonssvikt kan skje. Jeg skulle handle et interiør fra Danmark, men fikk svar tilbake litt senere om at en annen kollega hadde solgt det tidligere på dagen.. Surt, men slik er det.. Hvis du fortsatt er interessert i Alpina felger kan du ta en titt på Car Parts Möller for sitt sortiment.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet November 16, 2006 Share Skrevet November 16, 2006 Jeg ble snytt for en e30 på samme måten hadde avtalt pris og levering. Men jeg fikk aldri kontakt med selger igjen, så jeg fikk ikke vite at han hadde solgt den til en annen før en kamerat ringte for meg. Jeg skal ikke gå ut med navn på selgeren, men jeg håper at han innser at han er en idiot når han leser dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet November 16, 2006 Share Skrevet November 16, 2006 høres kjipt ut ja... jeg skulle SELGE en e30 for par år siden... vi ble enige om 57000 og at han skulle komme... holdt av bilen...var mange som ringte og ville ha den men sa jeg hadde solgt den...tiden går og får aldri mer kontakt med fyren...var veldig nær at jeg kjørte ned til ringebu og raserte huset hans da ja...så kan skjønne selgere også da det er så sinnsykt mange userriøse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet November 16, 2006 Share Skrevet November 16, 2006 Det der er så råtten gjort at det ikkje skulle ha vore lov! På ein måte skjønner eg at han gjorde det. Men han kunne i det miste ringt deg og gitt beskjed! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet November 16, 2006 Share Skrevet November 16, 2006 Dessverre har det blitt sånn at man må lage kjøpskontrakt på den minste ting. Men hvem skal man skylde på? Byr man så byr man. Det gjelder forsovidt her på forumet også. Jeg ser det er mange som byr i hytt og gevær, og når de "får tilsalg" så trekker de seg. Bud er bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet November 17, 2006 Share Skrevet November 17, 2006 Selgeren er faktisk bunet til din aksept av tilbudet hans. Så det han har gjort strider mot avtaleloven av 31 mai. 1918.Så, jeg mener du har krav på de felgene. ehm... å du mener han skal greie å bevise det på hvilken måte? å uansett om han så hadde greid det tror du han hadde kommet noen vei? Skjønner selger OG kjøper veldig godt jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet November 17, 2006 Share Skrevet November 17, 2006 Jeg forstår situasjonen og den er virkelig kjip - men slik kommunikasjonssvikt kan skje. Jeg skulle handle et interiør fra Danmark, men fikk svar tilbake litt senere om at en annen kollega hadde solgt det tidligere på dagen.. Surt, men slik er det.. Hvis du fortsatt er interessert i Alpina felger kan du ta en titt på Car Parts Möller for sitt sortiment.. Her var det jo litt av vært. Prisene var jo veldig bra iom at det ser ut til at det er original-felger som selges. €1500 for 4 stk 18" er jo ikke dyrt. Denne blir lagt til i mine Bokmerker. Takk T.A.S! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet November 17, 2006 Share Skrevet November 17, 2006 Ta en titt her: http://www.christalex.net/ (alpina felger) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå