Gå til innhold

2 stk M3 csl på Finn!

Patrick B
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser den ene bilen har samme post adr som meg.

Men aldri sett den ute å kjøre (å tro meg jeg ville sett den) så tror nok dette er garasje biler som luftes når eieren ikke har andre ting å gjøre på som å være ute med cabin cruiseren sin, 500m2 hytten sin , eller en sjapp helge tur til paris, bare for "å komme seg litt vekk"

Men men, er nok bare misunneligheten som snakker.

Da bilen var på vei hjem tok jeg dette bildet:

haakonmt4.jpg

Det er fra den 27. mars 2004, 836km på telleren. Dvs. at den har gått over 50.000km på 2.5 år. Det er mer enn hva mine har gått på samme tid...

Det var merkelig oppførsel? Man må vel nesten forvente å bli tatt bilde av når man har en slik bil, og det er vel i utgangspunktet bilen som er foto objektet?

Haakon er ikke så glad i at det blir tatt bilder av skiltnummeret hans. Slike bilder havner fort på nett, og han er, som de fleste andre ville vært, ikke særlig lysten på folk luskende rundt for å plukke med seg en CSL til Øst-Europa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haakon sin er vel omtrent så langt unna garage queen som man kan komme. Den har kun stått lengre perioder i garasje om vinteren, for han bruker den ikke etter at saltbilene har begynnt på sesongen. Dvs de 50kkm har vært kjørt kun i sommersesongen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den andre der er nok Nils Tronrud sin egen bil.. sikkert ikke dårlig holdt den heller.. ;)

Stemmer det. Den er tatt godt vare på. Jeg syntes det var rart at han nå skulle selge CSL'en som han har vært så utrolig glad i. Men det var visst av den grunn Fredrik nevnte. Et større tap når den nye M3' en kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til 1 million kroner, så er det mange andre biler eg hadde kjøpt skal eg være ærlig, men absolutt feite biler!!

Ja ikke sant, har man masse penger så kjøper man heller en Porsche en en bmw M3`? Hvorfor? for den er mye bedre eller pga mer status? Tror nok det er sistnevnte. Synd i grunn enda E46 M3 csl minst er like god som en Porsche, hadde glatt tatt csl`en hadde jeg hatt peng! Den råeste 3 serien som er lagd til gatebruk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Hmmm... det slår meg at E46 M3 CSL åpenbart ikke er mer entusiastbil enn at så snart det er tid for en ny M3 modell så selges bilen... :-k ... Disse bilene representerer åpenbart for store investeringer for eierne... ikke at eierne ikke har råd til bilene, men utelukkende verdifallet som kommer i forbindelse med introduksjonen av E92 M3 gjør at de bør selges. Alternativt er det for hard-core banekjørere ikke spennende nok å ha en utgående modell. E46 M3 CSL er allikevel en fantastisk fin bil og den blir ikke automatisk dårligere fordi det står en ny M3 klar i kulissene... 8)
Fredrik her bommer du kraftig med teoriene dine! :)

Etter at jeg kjøpte CSL'en begynte jeg med banekjøring i klubbsammenheng og ble umiddelbart hektet. CSL'en er et bortimot perfekt baneverktøy! MEN, jeg har begynt å kjøre såpass fort (8.57 på fullrunde på Nürburgring, osv.) at jeg føler at jeg må ha en bil som er enda mer egnet for oppgaven (bur, 4-punkts, annet understell, osv.) og jeg ønsker ikke å modifisere CSL'en så mye. Til det er den for sjelden, spesiell og dyr. Den fortjener å leve videre som pen originalbil. Rent økonomisk har jeg ikke noe problem med å gjøre det, men fornuften stopper meg! Dessuten så kunne jeg tenke meg en bil som er lettere, kortere og smalere for bruk på de små norske banene. En modifisert E30 M3 segler opp som kandidat! :D Om jeg kommer til å kjøpe E92 M3? Neppe! Den er større og tyngre enn min bil...

En annen ting er at å kræsje CSL'en på en bane hadde gitt meg dårlig nattesøvn i lengre tid! Jeg ønsker å sove rolig om nettene... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser den ene bilen har samme post adr som meg.

Men aldri sett den ute å kjøre (å tro meg jeg ville sett den) så tror nok dette er garasje biler som luftes når eieren ikke har andre ting å gjøre på som å være ute med cabin cruiseren sin, 500m2 hytten sin , eller en sjapp helge tur til paris, bare for "å komme seg litt vekk"

Men men, er nok bare misunneligheten som snakker.

Her treffer du så langt utenfor mål frøken, at det blir helt latterlig! Prøv én gang til lille venn!

Noen fakta: Bilen har vært på Tertnes mange ganger. Den er kjørt 50.000 + km, om sommeren, mesteparten i Bergensområdet! Ikke eier jeg hytte og heller ikke båt! Paris har jeg aldir vært i, da jeg ikke har noe til overs for franskmenn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg skulle ta bilde av den cls'an fra bergen, da hjoldt eigeren på og angripe meg:=) hehe

merkelig

Jeg har aldri angrepet noen! Men, jeg har GARANTERT bedt deg om ikke å ta bilder av skiltene på bilen. Som det nevnes her i tråden, slik bilder havner på nett og da får feil folk lettere tak i bilen. See?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...