aloebiz.net Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 Hei! Har fått en skarp og jævlig bulk i førerdøra på bilen min! Ser nesten ut som noen har tatt en flat skrutrekker og stikki inn i døra på bilen!!!!! ARGH!!! er så FORBANNA!!!!! Hvor mye vil det koste å fikse det tror dere? FY FAEN AT FOLK IKKE KAN KLARE Å LA VÆRE Å GJØRE SÅNT!!!!!!!!!!! Skal ta bilde når jeg orker og været ikke er så jævlig som nå... EDIT: Var uten å tok bilder med mobilen min nå i møkkaværet.. ble dårlige bilder men... Er kanskje ikke så ille som jeg muligens ga uttrykk for i stad men læll FAENs irriterende!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 Hvis lakken ikke er ødelagt er det da mulig å suge ut bulken, slik som parkeringsbulker.. Pris på å rette opp skadene er veldig forskjellig fra karosseriverksted til karosseriverksted. Jeg har hvertfall bare hatt positive erfaringer med Aas og Nygård lakk og karosseri AS som holder til på Tveita i Oslo.. Synd at folk ikke klarer å ta hensyn til andres eiendeler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet November 20, 2006 Forfatter Share Skrevet November 20, 2006 Lakken er det hull på ja... Noen verksteder å anbefale som gjør en bra jobb til en billig penge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 Aas og Nygård som jeg nevnte her oppe er billige. Snakk med Lasse, så er jeg sikker på at dere ordner en bra deal. Har brukt han på lakkering og oppretting av deler til min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 Her i Danmark koster det ca. 200,- kroner å rette opp en såkalt "bløt" bulk hos Chipsaway. Reparasjon av en kantkjørt aluminiumsfelg koster fra 1250,- kroner. Jeg lurer litt på om ikke dette konseptet også finnes i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 Kjipern dette!! synd du ikke får fatt på vedkommende. Naboen min var så uheldig å rygget inn i førerdøren min på lørdag. en såkalt "bløt bulk" og lakkskader. Jeg var på Trondrud Bil i stad og hørte på pris for oppretting og lakkering. De skulle ha 6500,- for det. rimelig stiv pris vil jeg tippe men det er ikke jeg som betaler så da får det gå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet November 20, 2006 Forfatter Share Skrevet November 20, 2006 Var uten å tok bilder med mobilen min nå i møkkaværet.. ble dårlige bilder men... Er kanskje ikke så ille som jeg muligens ga uttrykk for i stad men læll FAENs irriterende!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Lie Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 sjekk ut http://www.bilkosmetikk.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hendo Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 koster ikke mye å fikse bulken.... slå ut.. sparkle... men lakeringen koster ettersom hele døren må lakeres på nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå