|Andreas| Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Noen bilder av ACS E92 Fronten er ganske tøff, men baken, not that much Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 du må linke direkte til bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet November 24, 2006 Forfatter Share Skrevet November 24, 2006 du må linke direkte til bildene Gjorde det, men de funka ikke riktig. Fant noen små bilder, funker fint dem. De store bildene ligger her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 er det bare jeg som er sliten eller er det forskjellige biler, den i midten har 4 potter og den niste har "bare" 2, men de begge har samme reg nr?? Uansett er jeg enig at den er kulest forfra. Likte egenlitg ikke sideskjørtene så godt heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Uff.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Ble ikke penere av det der akkurat. Har problemer nok med originalutgaven... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 er det bare jeg som er sliten eller er det forskjellige biler, den i midten har 4 potter og den niste har "bare" 2, men de begge har samme reg nr?? Uansett er jeg enig at den er kulest forfra. Likte egenlitg ikke sideskjørtene så godt heller.. Du er nok ikke sliten, det er 3 forskjellige biler, den siste har 2 potter, den i midten har 4 og den øverste har ingen i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Liker den baken jeg Den helt klart peneste av nåværende 3-serie etter min mening.. Og Scnitzer er jo aldri feil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 er det bare jeg som er sliten eller er det forskjellige biler, den i midten har 4 potter og den niste har "bare" 2, men de begge har samme reg nr?? Uansett er jeg enig at den er kulest forfra. Likte egenlitg ikke sideskjørtene så godt heller.. Du er nok ikke sliten, det er 3 forskjellige biler, den siste har 2 potter, den i midten har 4 og den øverste har ingen i det hele tatt Jeg tviler på at det er 3 forskjellige biler i.o.m at alle har samme registreringsnummer. Grunnen til at på det ene bildet er det 2 eksosrør og på det andre 4 er nok at de først stylet den med 2 eksosrør og så tok bilder og så gjorde de resten med å sette på 4.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 Vel, Baken er vel det mest vellykkede om du spør meg. Fronten passer jo ikke til linjene på e92 i det hele tatt. Dårlig løsning fra ACS denne gangen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 ":3iitle3j]Vel, Baken er vel det mest vellykkede om du spør meg.Fronten passer jo ikke til linjene på e92 i det hele tatt. Dårlig løsning fra ACS denne gangen... Jeg har behersket interesse for ACS... de har ofte litt vulgære kreasjoner og Alpina er derfor helt klart min favoritt når det gjelde disse firmaene. Et eller annet spennende fra BMW Induvidual gjør susen for min del... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet November 25, 2006 Forfatter Share Skrevet November 25, 2006 Litt spec. på ACS3'n Rekke 6, turbodiesel på 2993ccm. bhp: 265 (195kw) Nm: 550 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå