Gå til innhold

AC Schnitzer E92

|Andreas|
 Share

Anbefalte innlegg

er det bare jeg som er sliten eller er det forskjellige biler, den i midten har 4 potter og den niste har "bare" 2, men de begge har samme reg nr??

Uansett er jeg enig at den er kulest forfra. Likte egenlitg ikke sideskjørtene så godt heller..

Du er nok ikke sliten, det er 3 forskjellige biler, den siste har 2 potter, den i midten har 4 og den øverste har ingen i det hele tatt 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det bare jeg som er sliten eller er det forskjellige biler, den i midten har 4 potter og den niste har "bare" 2, men de begge har samme reg nr??

Uansett er jeg enig at den er kulest forfra. Likte egenlitg ikke sideskjørtene så godt heller..

Du er nok ikke sliten, det er 3 forskjellige biler, den siste har 2 potter, den i midten har 4 og den øverste har ingen i det hele tatt 8)

Jeg tviler på at det er 3 forskjellige biler i.o.m at alle har samme registreringsnummer. Grunnen til at på det ene bildet er det 2 eksosrør og på det andre 4 er nok at de først stylet den med 2 eksosrør og så tok bilder og så gjorde de resten med å sette på 4..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":3iitle3j]Vel, Baken er vel det mest vellykkede om du spør meg.

Fronten passer jo ikke til linjene på e92 i det hele tatt.

Dårlig løsning fra ACS denne gangen...

Jeg har behersket interesse for ACS... de har ofte litt vulgære kreasjoner og Alpina er derfor helt klart min favoritt når det gjelde disse firmaene. Et eller annet spennende fra BMW Induvidual gjør susen for min del... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...