Gå til innhold

BMW X6?

BalleKnalle
 Share

Anbefalte innlegg

bmw-x6-1-600.jpg

bmw-x6-3-600.jpg

bmw-x6-4-600.jpg

bmw-x6-2-600.jpg

bmw-x6-5-600.jpg

bmw-x6-6-600.jpg

bmw-x6-7-600.jpg

Interview that Norbert Reithofer, BMW's new CEO gave to Automotivenews just a few days ago:
AN: “Are you reconsidering what kind of crossover you will build in the United States in 2008 because of the poor market reaction to the Mercedes-Benz R class?”

Norbert Reithofer, BMW CEO: “We have two vehicles in mind. The first is a so-called SAV coupe. We saw the car already. It's the first product. We know clearly in our minds what we want in 2008.The second product is between a sedan and an SAV. We said we will not call it a crossover but a BMW interpretation of a roomy car concept, with a lot of functionality and a lot of luxury. We did not look at the Mercedes R class. We said it is wrong to follow others.”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette er helt klart en mock-up på noe stort, men lavere enn X5. Ergo går tankene som T.A.S også er inne på mot Mercedes-Benz nye R-klasse alternativt GL-klasse. Jeg tror modellen på bildene er en prototype på en slags R-klasse... det haster mest for BMW iom. at de mangler en MPV-modell... :wink:

Mercedes-Benz R-klasse.

251-3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal de prøve å konkurrere ut de som lager Monster fangerne? :D

Godt kamuflert denne ja.

Hos BMW før de skulle ut på gata med denne:

"Vi trenger å lage god kamuflasje til denne bilen!"

"Ja, hvordan skal vi få den styggest mulig, og se minst mulig ut som en classy bmw?"

"Det er noen Monsterfangere på markedet som er helt jævlige"

"Ja! Det var en god ide! Vi kjører full pakke med sølv gitter i den!"

"Og lexus lykter!"

"Nei, der gikk du litt over streken..."

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er helt klart en mock-up på noe stort, men lavere enn X5. Ergo går tankene som T.A.S også er inne på mot Mercedes-Benz nye R-klasse alternativt GL-klasse. Jeg tror modellen på bildene er en prototype på en slags R-klasse... det haster mest for BMW iom. at de mangler en MPV-modell... :wink:

Så en R-klasse her om dagen. De er STOOORE! Fritt for ikke å kjøre en sånn i et parkeringshus...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes ikke den var fin slik som bilder fra trådstarter. Litt likbil preg og baklykter som jeg ikke forbinder med bmw, litt stygge linjer sånn i første inntrykk.Fronten var grei nok. Vel kansje etter hvert jeg vil forandre mening men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":2067q3zp]Så en R-klasse her om dagen. De er STOOORE! Fritt for ikke å kjøre en sånn i et parkeringshus...

Du får den i to versjoner. Vanlig er 4,92 meter lang og den store er 5,17 meter lang. Til sammenlikning med BMW 5 serie, så er den 4,843 meter lang. Dermed er ikke R- klasse sååå stor i "normal"versjonen. Det er jo en selvfølge at det er den lange det vil rulle mest av på veiene her til lands pga. at den kan registreres som varebil kl. 2. Og den er lang.

Bredden er heller ikke så altfor ille, med 1.911 mm mot E60 sine 1.846 mm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes ikke den var fin slik som bilder fra trådstarter. Litt likbil preg og baklykter som jeg ikke forbinder med bmw, litt stygge linjer sånn i første inntrykk.Fronten var grei nok. Vel kansje etter hvert jeg vil forandre mening men.

Som sagt X antall ganger tidligere så er denne bilen kamuflert. Det vil si at bilen er dekket av f.eks teip, plastdeler, filtduker etc for nettopp det at linjene ikke skal stemme og skjule mest mulig av det ferdige designet.

bb_46596.jpeg

bb_46598.jpeg

bb_46599.jpeg

bb_46601.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...