Gå til innhold

Årets "Gatebil"

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

1164641187203_357.jpg

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=169222

"Super-Cosworth ble Årets Gatebil"

"- Dette er en ren banebil som jeg kun bruker på lukkede arrangementer, sier Klypen."

Og denne ble altså årets GATEbil.

Tøff bil, men gatebil-begrepet går vel bort fra å faktisk handle om gatebil til å handle om biler som vises på gatebil-arrangementer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Det var morsomt :)

Endelig noe annet enn Supra eller noe annet japse-shite...

Denne Cosworthen er super rå, ex-Eggenberger-Texaco bil.

Men er enig med Gunnar, blir liksom ikke så mye "gatebil" utav det, han får jo aldri registrert den og det har han nok ikke tenkt til heller :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes nå Sierra Cosworth'n til Evenrud (TotenAuto) er finere. Tror man skal lete lenger etter en som er så strøken. Til og med lakkert ordentlig under. Så den burde ha vunnet fremfor denne ihvertfall. Det er jo endel power i bilen til Evenrud også så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Årets gatebil 07 blir en E30 M3. Tro meg 8)

Nja, vet ikke jeg.. Jeg blir nok ikke ferdig før -08.. :wink:

Enig i det de fleste sier. Dette er ikke en gatebil, og kåringen blir derfor bare latterlig! Bilen i seg selv er sinnsykt rå, men bil uten skilter vil aldri bli en gatebil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg aldri vært på et gatebiltreff, men det inntrykket jeg har av dette arrangementet er at det mest av alt handler om relativt useriøs show-off. Dermed er det vel for mye forlangt at "årets bil" er en registrert bil som kan kjøres på offentlige veier... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes nå Sierra Cosworth'n til Evenrud (TotenAuto) er finere. Tror man skal lete lenger etter en som er så strøken. Til og med lakkert ordentlig under. Så den burde ha vunnet fremfor denne ihvertfall. Det er jo endel power i bilen til Evenrud også så.

Har du sett bilen til Rolf etter at den vart lakkert da? Den er blitt meget fin:)

Litt enig med kommentarer til hva som er gatebil og ikke, men kan det kjøres på gatebiltreff så må det kunne bli kåret til årets gatebil også. Synes det var litt stas at god, gammel kraft banket nyere japseplast:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gatebil jaja..

Nå har jeg aldri vært på et gatebiltreff, men det inntrykket jeg har av dette arrangementet er at det mest av alt handler om relativt useriøs show-off.

Du tar ikke feil der. :wink:

Jeg kjenner folk som drar på gatebil uten å ha et snev av bilinteresse og som kommer hjem uten å ha sett banen.. Fokuset der blir helt feil for min del. Men hver sin smak, bmwccn-treffa er jo fine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...