Gunnar Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=169222 "Super-Cosworth ble Årets Gatebil" "- Dette er en ren banebil som jeg kun bruker på lukkede arrangementer, sier Klypen." Og denne ble altså årets GATEbil. Tøff bil, men gatebil-begrepet går vel bort fra å faktisk handle om gatebil til å handle om biler som vises på gatebil-arrangementer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Vet ikke hva det er men etter min første bil en Taunus 1976 2.0 gl har jeg fint lite sansen for Ford. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Det var morsomt Endelig noe annet enn Supra eller noe annet japse-shite... Denne Cosworthen er super rå, ex-Eggenberger-Texaco bil. Men er enig med Gunnar, blir liksom ikke så mye "gatebil" utav det, han får jo aldri registrert den og det har han nok ikke tenkt til heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 hva koster en slik bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Årets mest editerte artikkel på VG snart tror jeg. Det FLORERTE med feil i den artikkelen. Man forstår jo det da man ser hvem som har skrevet den.. Les: http://www.bilforumet.net/showthread.ph ... 817&page=2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Det er jo sånn med hele gatebilopplegget. Er ikke så veldig mange av de bilene der som lovlig kan kjøres på gaten. Bilen er rå den, ikke tvil omdet. Men at en baneracer skal bli årets gatebil er bare latterlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 syns det er norges desidert råeste bil! det har jeg syntes siden første gang jeg så den! helt vilt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Synes nå Sierra Cosworth'n til Evenrud (TotenAuto) er finere. Tror man skal lete lenger etter en som er så strøken. Til og med lakkert ordentlig under. Så den burde ha vunnet fremfor denne ihvertfall. Det er jo endel power i bilen til Evenrud også så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 en gatebil skal være registrert spør du meg da men... sier seg vel litt i orde når man bruker gate sammenhengen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Automote på 3dje plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Årets gatebil 07 blir en E30 M3. Tro meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Årets gatebil 07 blir en E30 M3. Tro meg Nja, vet ikke jeg.. Jeg blir nok ikke ferdig før -08.. Enig i det de fleste sier. Dette er ikke en gatebil, og kåringen blir derfor bare latterlig! Bilen i seg selv er sinnsykt rå, men bil uten skilter vil aldri bli en gatebil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Nå har jeg aldri vært på et gatebiltreff, men det inntrykket jeg har av dette arrangementet er at det mest av alt handler om relativt useriøs show-off. Dermed er det vel for mye forlangt at "årets bil" er en registrert bil som kan kjøres på offentlige veier... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Synes nå Sierra Cosworth'n til Evenrud (TotenAuto) er finere. Tror man skal lete lenger etter en som er så strøken. Til og med lakkert ordentlig under. Så den burde ha vunnet fremfor denne ihvertfall. Det er jo endel power i bilen til Evenrud også så. Har du sett bilen til Rolf etter at den vart lakkert da? Den er blitt meget fin:) Litt enig med kommentarer til hva som er gatebil og ikke, men kan det kjøres på gatebiltreff så må det kunne bli kåret til årets gatebil også. Synes det var litt stas at god, gammel kraft banket nyere japseplast:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Gatebil jaja.. Nå har jeg aldri vært på et gatebiltreff, men det inntrykket jeg har av dette arrangementet er at det mest av alt handler om relativt useriøs show-off. Du tar ikke feil der. Jeg kjenner folk som drar på gatebil uten å ha et snev av bilinteresse og som kommer hjem uten å ha sett banen.. Fokuset der blir helt feil for min del. Men hver sin smak, bmwccn-treffa er jo fine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå