RenZor Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 ser det ut til... http://www.adressa.no/nyheter/trondheim ... 63591.ece# Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 Hmm. Tipper han holdt mer enn 30 km/t... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puma Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 Synd med en så fin bil, men alltid viktigst at det går bra med folka... Likevel; Synes det faktum at den var to ganger i grøfta og veldig store skader virker litt "rart" ettersom det skjedde i en 30-sone... TA DET PENT FOLKENS! Det er andre der ute også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 så mer ut som 80 km\t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 Håper det gikk bra med ham. Bilen er det ikke farlig med, det finnes tross alt på tusenvis av dem, ikke mer sjelden enn en Toyota Avensis, så ikke noe å gråte over. Men pene biler er det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 Likevel; Synes det faktum at den var to ganger i grøfta og veldig store skader virker litt "rart" ettersom det skjedde i en 30-sone... Rettelse: 50 sone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puma Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 Likevel; Synes det faktum at den var to ganger i grøfta og veldig store skader virker litt "rart" ettersom det skjedde i en 30-sone... Rettelse: 50 sone. Stod overgang fra 30 til 50 sone på morgenen i dag... Rett skal være rett Men som det står nå er jeg enig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 Håper det gikk bra med ham. Bilen er det ikke farlig med, det finnes tross alt på tusenvis av dem, ikke mer sjelden enn en Toyota Avensis, så ikke noe å gråte over. Men pene biler er det. Tenker det går 100 Avensiser på en E46 Coupé.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 bruker å være sinnsykt glatt på Ringvol der om morgenen. Regner med han mistet grepet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 Håper det gikk bra med ham. Bilen er det ikke farlig med, det finnes tross alt på tusenvis av dem, ikke mer sjelden enn en Toyota Avensis, så ikke noe å gråte over. Men pene biler er det. Tenker det går 100 Avensiser på en E46 Coupé.. Herregud, slike kommentarer liker jeg ikke, samme hvilke merke det er snakk om. Føler av og til at bimmers.no består av bmw fanatikere og som går rundt og sutrer i en uke dersom en m635 csi eller en e30 evo hadde blitt vraka en eller annen plass i verden. En bil er en bil! Noen i råere utgaver enn andre bare! Jeg er bmw mann selv men istedenfor å sørge over tapte spesielle bmwbiler, gleder jeg meg heller over de gangene jeg får anledning til å kjøre en selv! Skjeldne biler blir vraka, sånt skjer. Verden går ikke under, da det sikkert kommer nye spesielle biler! Det finnes større ting å bekymre seg over, det er bare luksusproblemer vi snakker om her.. Men det er vel slik vi mennesker er; har vi det for bra, så finner vi opp ting å klage over! Måtte bare blåse ut litt, føler jo at det er sutring over tapte bmw`er hele tiden her jo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 Håper det gikk bra med ham. Bilen er det ikke farlig med, det finnes tross alt på tusenvis av dem, ikke mer sjelden enn en Toyota Avensis, så ikke noe å gråte over. Men pene biler er det. Tenker det går 100 Avensiser på en E46 Coupé.. Herregud, slike kommentarer liker jeg ikke, samme hvilke merke det er snakk om. Føler av og til at bimmers.no består av bmw fanatikere og som går rundt og sutrer i en uke dersom en m635 csi eller en e30 evo hadde blitt vraka en eller annen plass i verden. En bil er en bil! Noen i råere utgaver enn andre bare! Jeg er bmw mann selv men istedenfor å sørge over tapte spesielle bmwbiler, gleder jeg meg heller over de gangene jeg får anledning til å kjøre en selv! Skjeldne biler blir vraka, sånt skjer. Verden går ikke under, da det sikkert kommer nye spesielle biler! Det finnes større ting å bekymre seg over, det er bare luksusproblemer vi snakker om her.. Men det er vel slik vi mennesker er; har vi det for bra, så finner vi opp ting å klage over! Måtte bare blåse ut litt, føler jo at det er sutring over tapte bmw`er hele tiden her jo! Den eneste jeg kan se klage her, er du. Har du det FOR bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 Jeg klager ikke, ¨bare sier det jeg mener Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 Skjønner ikke helt problemet med kommentaren til Gunnar men.. Kan ikke se at det var i nærheten av den klagingen din, faktisk.. Det er da synd at en bil ved et uhell blir ødelagt selv om det finnes mer enn 5 stk av den i verden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå