Patrick B Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 http://www.dinside.no/php/art.php?id=359420 dinside var vist tydeligvis fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 det er drømmebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2006 jepp, artig lesing. Alle M bilene får jo ikke annet en skryt, men når dinside skriver det er en av de artigste og perfekte bilene de har prøvd så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MathiasR Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Jeg går vk1 kjøretøy på en skole i trondheim og vi fikk en BMW Z4 cabriolet i fra et forsikringsselskap. Denne Z4'n har ligget 3 dager i saltvann så det meste av elektronikk er vel gåent, har enda ikke fått start på den, det var kommet saltvann i sylinderne å alt. alt av lys funker på den, ennå hvertfall.. Blir spennende å følge med om vi får den til å gå igjen! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 Den burde hatt flere seter. Det er det eneste jeg ikke liker med den bilen, men det er vel ikke meningen det skal være noe familieræser uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 Jeg går vk1 kjøretøy på en skole i trondheim og vi fikk en BMW Z4 cabriolet i fra et forsikringsselskap. Denne Z4'n har ligget 3 dager i saltvann så det meste av elektronikk er vel gåent, har enda ikke fått start på den, det var kommet saltvann i sylinderne å alt. alt av lys funker på den, ennå hvertfall.. Blir spennende å følge med om vi får den til å gå igjen! =) Hvilke planer er det med den videre hvis den starter da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suprapete Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 Sinnsyk rå bil det der!! Jaja, kanskje om en..10års tid.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 Den burde hatt flere seter. Ett sete som er ideelt da. Montert i midten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 Denne var en skyss som fristet veldig ja... Men, prisen ødelegger jo alt der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 Rå bil. Liker den blåfargen utrolig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 Z4 er uten tvil den mest spennende og råeste 2-seteren som er å finne på markedet og jeg vil påstå at den er vesentlig mer spennende enn Mercedes-Benz sin wannabe SLR.. En ting jeg har reagert på er at Z4 M har M emblemet på venstre side av bilen og har aldri helt skjønt hvorfor BMW har plassert den der... Noen som vet hvorfor..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 Z4 er uten tvil den mest spennende og råeste 2-seteren som er å finne på markedet og jeg vil påstå at den er vesentlig mer spennende enn Mercedes-Benz sin wannabe SLR.. En ting jeg har reagert på er at Z4 M har M emblemet på venstre side av bilen og har aldri helt skjønt hvorfor BMW har plassert den der... Noen som vet hvorfor..? Nja... skal vi sammenligne en BMW M-modell med en Mercedes-Benz må det nesten være med en AMG modell... som nå er deres pendant til BMW M-divisjon. R171 SLK 55 AMG har en V8 på 5439 cm3 som yter 360 HK ved 5750 rpm og 510 Nm ved 4000. 0-100 Km/t går løs på 4,9 sekunder og topphastigheten er som vanlig elektronisk begrenset til 250 Km/t. En litt artig kuriositet med denne modellen er at den har en 7-trinns automatgearkasse... og ikke minst kan den hurtig bli en cabriolet. Ikke mye wannabe SLR over denne modellen nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 Hvorfor leveres ikke z4 coupe med en normal motor? Motoren fra 320si ville jo gjort dette til en oppnåelig drømmebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 Hvorfor leveres ikke z4 coupe med en normal motor? Motoren fra 320si ville jo gjort dette til en oppnåelig drømmebil. Det er et veldig godt poeng... jeg tror til og med N42B20 motoren ville ha vært OK for mange i denne modellen. Saken er vel at BMW har en langsiktig strategi som gjør disse modellene alt annet enn oppnålige for folk flest... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 Fete biler! her i USA koster en slik ca 360.000,- kr. hva koster den "hjemme på bjerget"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå