ChrZZ Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 heh.. kan gjøres mye lettere i ett vector-basert program.. lættis at man gidder å bruke paint da.. men men.. sier jo litt om hva gutten kan. Imponerende.. Det er jo -DET- som er hele poenget. Det er pixelpainting, ikke vektorbasert grafikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Jammen imponerende!! Noen som klarer å regne ut hvor lang tid han egentlig brukte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Han brukte nok et tegnebord ja, for å prestere dette med musa er tilnærmet umulig vil jeg tro. Hvis du ikke har skrudd ned følsomheten til 0.000000001. Uansett en meget imponerende prestasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 heltr sykt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Det var vildt! Jeg trodde starten var hele greia, men resultatet var jo utrolig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Veldig imponerende! Hadde vært fornøyd hvis jeg hadde klart det tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Utrolig! Imponerende uansett hva slags program og prosedyrer han brukte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-V.H Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 sjugt rått.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Han her har nok tegnet EN DEL frihånd med blyant og papir vil jeg tro. Skyggelegging er en egen kunst! Han brukte garantert tegnebrett til dette. Morsomt å se hvordan han gikk frem. Helt klart madskills Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.T Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Å ikke for snakke om når han "cromet" felgene, trodde det ikke var mulig å gjøre noe slikt med et så simpelt program som paint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Hva med denne tegningen ?... nesten like imponerende mener nå jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Hva med denne tegningen ?... nesten like imponerende mener nå jeg... Skulle ha stoppet midtveis Hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Utrolig! Imponerende uansett hva slags program og prosedyrer han brukte! Enig . Og hu dama til Fredrik her, likte jeg godt etter ca 1m50sek ut i filmen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå