Fr4nk Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Begynner å føle at det er på tide å anskaffe seg noe fetere transportmiddel og kunne godt tenke meg en E36 320 cab. Vil også gjerne at bilen skal ha automat og skinn interiør. Fant denne: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1327947 men den har jo litt høy km stand. Bilen jeg har nå, har trillet over 420.000, så det skremmer meg ikke helt vekk, men hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Bildene gir et bra inntrykk syns jeg. Men den er nok helt sikkert vinterkjørt siden den har denne km standen. Ta en NAF test så får du vite litt mer om tilstanden på bilen . PS: Jeg syns ikke denne km standen er avskrekkende, spørs helt hvordan den er tatt vare på . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roarholt Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 grei bil det der. Har sett den et par ganger her i området. kjenner ikke han som eier den, men den er sikkert grom når taket er nede, temperaturen kryper over 20 grader, og solbrillene er godt plassert på nesen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Har den vært skada eller er det bare jeg som synes det er en fargeforskjell på begge framskjermer? Det kan jo selvfølgelig være uheldige bilder, men jeg ville spurt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 grei bil det der. Har sett den et par ganger her i området. kjenner ikke han som eier den, men den er sikkert grom når taket er nede, temperaturen kryper over 20 grader, og solbrillene er godt plassert på nesen 10 grader er nok til å kjøre åpen bil. På med setevarmen og vften på 1 eller 2 så er det godt og varmt (forutsatt at man har vindbeskyttelse bak). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Forøvrig så kan man kjøre med taket nede selv om det snør Og regner det er det bare å holde jevn hastighet så går det også bra! Det dummeste som er er de som har cab kun for å briefe i sentrum på solværsdager! Ser de som kjører med taket på inn til byen, tar det ned og kjører et par runder for så å kjøre hjem med taket på. Flaut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Så ikke dum ut den der. Nesten så jeg kunne vurdert den selv om jeg hadde sett den for en uke siden Men nå har jeg kjøpt meg en rimelig grei bil, så får vel beholde den en stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Så no ut som prisen var justert etter km stand og så vil ikke kalle det et dårlig kjøp Synes derimot at den er gått langt til å være en cab. Må ha vært mye vinterkjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Prisen er det ingen ting å si på og om den er velholdt skal ikke 250 000km være noe problem. Jeg har både kjørt og tittet på en 94 320iA Cabriolet med ca 120 000km på telleren og da var prisen til ca 140 000kr. Jeg syns også at den gikk greit, men hvis det er hurtigbil man er på jakt etter ville jeg nok ha kjøpt en bil med litt mer pulver under panseret.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Det så ut som en ok pris for den bilen, så lenge den er godt holdt. Mange drømmepriser ute å går blandt e36 cab. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr4nk Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2006 Takker for svar! Pulver under panseret ja....nå har jeg kjørt 316 i 4 år, så en 320 blir vel et fint hopp for meg. Hadde selvfølgelig vært gøy med en 325/323/328, men det blir vel stivt å forsikre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 Syns den virket grei. Prisen var jo også bra. E36 cab er fine biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr4nk Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2006 Yepp, kan ikke si annet enn at jeg elsker E36 karosseriet. Cab har jeg alltid ønsket meg, og lyden av bmws rekkesekser er bare herlig, så må bli noe sånt neste gang jeg skal ha meg bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 Takker for svar!Pulver under panseret ja....nå har jeg kjørt 316 i 4 år, så en 320 blir vel et fint hopp for meg. Hadde selvfølgelig vært gøy med en 325/323/328, men det blir vel stivt å forsikre? 323 og muligens 328 er ikke så stive å forsikre. Tror jeg måtte betalt mer på min gamle 320 enn 323'en jeg har nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 greit å ta stegene egentlig. Hopper man rett på en bil med veldig stor motor har man egentlig ikke så veldig mye mer å se frem til. Jeg er glad i ting som går fort, men nå i det siste skal det mye til for å imponere meg. Husker første gang jeg testet en E60 530d med en DIESELMOTOR av alle ting.. hehe.. den bilen hadde manuell gear, men føltes likevel skummelt rask. det var første gangen jeg ble skikkelig imponert over en dieselmotor.. Nei kjøp en bil med en liten Rekke 6.. kos deg med den så kan du avansere til mer hardcore shit senere i livet ditt.. Medmindre du har overflod av penger... da er valget lett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå