Gå til innhold

Skal jeg kjøpe E46 323 i dag?

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

Beige må stelles en del mer og...

smak og behag! :)

jeg hadde iallfall gått forbi ALLE biler uten sportsseter, spesielt i E46! :)

Og skinn uten setevarme.. det fins jo knapt.. må være pga det er USA utføring det da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Smaken er som baken, likte veldig godt fargen jeg. Gir en fin kontrast med beige skinn og sort bil.

De setene er helt greie, klart sportseter er bedre men savna det ikke så mye. Koster jo en del mer med sportseter og m-pakke osv da.

Det må du velge selv -prosjekt34-, men kan på tro og ære si et bilen er i god teknisk stand. Jeg hadde ikke noe store problemer med den og Atbil er etter det jeg vet en seriøs forhandler. De sender alle biler rett på teknisk inpseksjon når de kommer inn til dem. Defor de også kan selge med 1 års garanti i tillegg på prisen. Kosta meg 4K for 1 år på den jeg kjøpte. Sånt er utrolig kjekt.

Ja den er US import, men syns det gir litt mer særpreg på bilen jeg da.

Litt mer unik hehe.

PM meg om du vil vite litt mer om bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde iallfall gått forbi ALLE biler uten sportsseter, spesielt i E46! :)

Helt enig! Etter min smak har den der minst et par sportspakker for lite. ;)

Når man først skal ut å kjøpe, mener jeg.

Ellers har jeg hatt to biler med beige skinnseter de siste 5 år og det har ikke vært noe problem det. Alle skinnseter har godt av impregnering 2 ganger i året, men med slikt stell holdt i alle fall mine seg så godt som nye.

Det har jeg, blir kaldt om vinteren...

Har prøvd skinn uten setevarmere også jeg ettersom Italienere ikke helt forstår det der med at det kan bli kaldt om vinteren. Men nå har jeg garasje, så jeg slapp kanskje litt billig unna der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setevarme trenger jeg ikke.. har aldri brukt det før så tviler på at jeg kommer til å bruke det.. hehe:) bruker motorvarmer og kommer til å innstallere det uansett!

Men.. har fortsatt ikke bestemt meg da.. får vel bare lete videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke tenke meg noe mer unyttig enn setevarme.

Når man fryser så er det somregel ikke ræva og ryggen som en blir kald på når en sitter i et bilsete...

Funker sikkert for noen, jeg kunne lissegodt ha kastet det ut på bilene jeg her hatt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setevarmer er jo gull!

Trodde ikke det gikk å få uten jeg...

Når man fryser så er det somregel ikke ræva og ryggen som en blir kald på når en sitter i et bilsete...

Blir vel samme som at det hjelper å ta på seg lue når en fryser på kroppen.

varmevester hjelper også utrolig godt på varmen i fingrene, da blodet som blir pumpet ut til fingrene holder seg varmt. Men her snakker vi om litt mer ekstrem kulde enn å sette seg i bilen i vinternorge da.

Hansker og setevarme så trenger du nesten ikke AC :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig hadde jeg ikke vært i tvil:

Hadde valgt den med lavest km.stand. Den har varme i setene, sports-stoler og ikke minst M-Tech. Den har også titanlister, mens det som nok vil være mest avgjørende for ditt valg er nok at den mangler spylerveske noe som jo vil føre til STORE merkostnader. :lol:

9_-986326732.jpg

Lykke til med valget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God respons da på kjøp av bil.

Skal ikke prøve å tvinge på deg bilen jeg. Men vet den er i god stand så du kjøper ikke katta i sekken hvertfall.

Mangler litt utstyr, er vel ikke noe tvil om det, men den har på en annen side en del bra utstyr også. Cruise kontroll, klima etc.

Er også prewired for telefon, cd veksler, car port åpner og alarm.

Lykke til med valg av bil :)

Blir sikkert fornøyd uansett, 6'ern til bmw er fin motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, dette forumet er helt rått.. Om jeg hadde posta noe slikt på audi forumet hadde jeg aldri fått så mye respons.. genialt:) har savna bimmers lenge nå:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du skal slå til! Beige skinninteriør er absolutt fint :D Bare synd det ikke er sportsseter og sportsratt :( Sportssetene til Bmw er jo bare nydelige.. Man sitter som støpt, pluss at de er utrolig tøffe rent visuellt fremfor standardsetene :D Men ellers var jo denne skikkelig fin :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...