Gå til innhold

Skal jeg kjøpe E46 323 i dag?

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Legger ved linken til bilen her:

http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... s=7&tot=22

ble en del snillere pris enn det som er oppgitt.. må fikse littegrann på den.. abs og airbaglampene lyser.. ellers er den i meget god stand med servicer++ Godt holdt av eldre mann siden ny... 1 eier...

Har mye planer for denne bilen.. det blir senk, faceliftlykter, noen gromme 18" felger +++ !!

Men må selge audien da.. noen som vil ha? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det er sant, men de har fiksa det flere ganger så kommer det tilbake med en gang.. han mannen som hadde bilen gadd til slutt ikke å gjøre noe mer med det... så.. får se om jeg klarer å ordne det da:) uansett, gler meg til å få kjerra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det er sant, men de har fiksa det flere ganger så kommer det tilbake med en gang.. han mannen som hadde bilen gadd til slutt ikke å gjøre noe mer med det... så.. får se om jeg klarer å ordne det da:) uansett, gler meg til å få kjerra..

Det er en klassiker på E39, som regel er det problemer under sete, mht airbag lampa, er ikke alltid billig...

E39 har sunket som en stein i pris, fatter fikk 145k for sin 99 mod 520ia, med absolutt alt av utstyr, pedantisk holdt og såvidt over 100k km på måleren.

:roll:

Så at du får disse billig er ikke noe mirakel, de som holder seg i pris av disse er touring (selvom bakluka har utallige problemer) og 530Da.

Men mye bil for pengene.

Grattis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en liten drøm som går i oppfyllelse faktisk.. har alltid ønsket meg en E39, men har ikke hatt råd! Takket være et knallhardt bruktbilmarked (og verre skal det bli) så kan jeg handle en billig e39 528:)

En litt annen sak, skal handle lykter rundt hele.. tenkte å handle på koed eller gs, må jeg bestille lykter som er lagt opp mot xenon siden jeg har det fra før? kan noen forklare litt om xenon / bytte til facelift?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor var ikke E39'ene like billige når jeg kjøpte min? :P

facelift og xenon har en tendens til å bli en veldig dyr affære dessverre.. er vel ca 10 lapper for det..?

men grabba med bil da!

18 eller 19" er størrelsen jeg anbefaler til bilen! dem kan faktisk senkes en del og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...