Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du kunne redigert de chrome listene til svarte lister og gjør rutene mye mørkere, Robin? Takk for hjelpen så langt. Tenker å bytte ut chromen og sote rutene ganske mørke rundt om hele bilen. :)

Skrevet

har du en racing bil med noen serdeles dype felger så gjør dette seg bra stillestående... men så fort så bilen triller så ser det ud så bilen er uten hjul... mener klart du bør la vær... vær litt kreativ å finn en anna kul farge:) men klart digge du svarte felger så kjør på :)

Skrevet

Synes bare sølv bil med mørke detaljer og felger kan bli fint, men kanskje ikke akuratt disse felgene som står på. Heller svart med glans i eller noe. Men hvis jeg får et bilde av sotede ruter og svar lister rundt om bilen så tror jeg helhets bilde kan bli noe. :-)

Skrevet

ja listene måtte og våre svarte. men ville faktisk hatt dem som dem er elle en tanke lysere sølv felgene blir små med svart å forsvinner heilt så du ser.. men hadde du hatt hvit bil så hadde felgene gjort seg hvite.. men svarte felger å dekk blir vanskeligt

Skrevet

Hadde svarte felger på en E36 jeg hadde, og den var mørke lilla. Angrer ikke et eneste sekund på at jeg hadde svarte felger med svarte dekk selvfølgelig på den. :D

7ktkvmnpjzmi3mp9ezyd.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...