sufii Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Noen som kan ordne svart farge på de felgene som står på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 eee tror dem forsvinner heilt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sufii Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Tenkte det samme siden hjulbuene og dekka var så mørke, men kan evt ta bedre bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Forsvinner, gjør de ja! Hehe Her da? Er litt trøtt nå, så ble ikke kjempenøye! Hehe. : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 off grufulle greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Ser ut som stålfelga når den blir så mørk:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWHolthe Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 off grufulle greier Pluss at dekkene fort ser grå og gamle ut med sorte felger. Ikke pent! Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sufii Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Ja, så faktisk ut som stål felger. Men kan jo bli greit eller bør jeg la vær? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sufii Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Hvis du kunne redigert de chrome listene til svarte lister og gjør rutene mye mørkere, Robin? Takk for hjelpen så langt. Tenker å bytte ut chromen og sote rutene ganske mørke rundt om hele bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 har du en racing bil med noen serdeles dype felger så gjør dette seg bra stillestående... men så fort så bilen triller så ser det ud så bilen er uten hjul... mener klart du bør la vær... vær litt kreativ å finn en anna kul farge:) men klart digge du svarte felger så kjør på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sufii Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Synes bare sølv bil med mørke detaljer og felger kan bli fint, men kanskje ikke akuratt disse felgene som står på. Heller svart med glans i eller noe. Men hvis jeg får et bilde av sotede ruter og svar lister rundt om bilen så tror jeg helhets bilde kan bli noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 ja listene måtte og våre svarte. men ville faktisk hatt dem som dem er elle en tanke lysere sølv felgene blir små med svart å forsvinner heilt så du ser.. men hadde du hatt hvit bil så hadde felgene gjort seg hvite.. men svarte felger å dekk blir vanskeligt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sufii Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Hadde svarte felger på en E36 jeg hadde, og den var mørke lilla. Angrer ikke et eneste sekund på at jeg hadde svarte felger med svarte dekk selvfølgelig på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 nei bevares... er bare eg så prater om min smak om saken du må prøve å se enkleste i verden å få di sølv igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå