Dal-z Skrevet August 31, 2012 Skrevet August 31, 2012 liker stilen på den nå, det at den er såpass clean, men har litt lyst å få montert en frontlippe og sett hvordan det blir.. får ta å lete litt på ebay har vurdert å tone de, men det får ihvertfall vente til etter godkjenninga av senk/felger! likte godt den siste modden, for en sinnsykt bedre helhet det ble med toning på fremrutene
Thundercoil Skrevet August 31, 2012 Skrevet August 31, 2012 Haha. Ja, toning hele veien ser litt mer gjennomført og riktig ut. spesielt på sedaner og stv..egentlig uansett karosseri Men sånn ellers! Når jeg sitter og leker meg i redigeringsprogrammet, ser jeg at bilen din liker seg estetisk sett med felger i farger fra blåskalaen. Så det kan jo være noe å tenke på
Dal-z Skrevet August 31, 2012 Skrevet August 31, 2012 likte veldig godt de turkise selv.. men så spørs det bare hvordan det er å få til den elokserte looken ved bruk av lakk
ZhilleN Skrevet August 31, 2012 Skrevet August 31, 2012 19" style 95 felger da dal-z? i en freshhh farge
Dal-z Skrevet August 31, 2012 Skrevet August 31, 2012 har faktisk vurdert style 95/128! men så var det bare å gjøre det da.. er så mye annet tøft å velge i og..
ZhilleN Skrevet August 31, 2012 Skrevet August 31, 2012 til deg Dal-z Tona rutene foran litt i tillegg
BMWE39turbo Skrevet September 1, 2012 Skrevet September 1, 2012 Visst du har veldig lyst kan du få sote frontlyktene og tåkelyktene? evt legg også inn us blink om mulig og farge leppa i samme farge som bil
ZhilleN Skrevet September 1, 2012 Skrevet September 1, 2012 Fikk helt til usa looken, men skal prøve senere Og leppa var ikke lett og få i samme farge...
BMWE39turbo Skrevet September 1, 2012 Skrevet September 1, 2012 takker! (drit i leppa, ekje so farlig, den er knust for øyeblikket uansett , vurderte berre om eg skulle lakkere i samme farge som bil når eg kjøper ny) Kanskje eg bør vurdere å sote lyktene også ..
ZhilleN Skrevet September 1, 2012 Skrevet September 1, 2012 Sot lyktene, det gjorde seg Framhevet angeleyesa litt i tillegg
jorgenskogas Skrevet September 1, 2012 Skrevet September 1, 2012 Ikke så enkelt å få til den leppa, men jeg gjorde et forsøk Hva er forresten us blink?
ZhilleN Skrevet September 1, 2012 Skrevet September 1, 2012 Samma resultatet som jeg fikk omtrent med den leppa, us blinkers, er orange, og lyser konstant orange
jorgenskogas Skrevet September 1, 2012 Skrevet September 1, 2012 ZhilleN, da ble jeg klokere, takk Oppdatert med us blink, og litt mer skyggelegging på leppa. Litt mer jåleri..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå