BMWE39turbo Skrevet September 1, 2012 Skrevet September 1, 2012 faen, fikk lyst på US-blink nå Men tør rett igrunn ikkje pga satens vegvesen og politi .. :/
ZhilleN Skrevet September 1, 2012 Skrevet September 1, 2012 Åssen legger du til sånn effekt forresten? Så blir kanskje jeg litt klokere også
jorgenskogas Skrevet September 1, 2012 Skrevet September 1, 2012 Effekten er ganske enkel, når man kan den. Har ikke fila her jeg er nå, men i korte steg: opprett nytt lag, bruk markeringsverktøet og lag en sirkel på størrelse med blinklys reflektoren, tror jeg satte feather til 5px og fylte den med oransj farge. Så setter du blend mode til soft light (tror det var den jeg brukte). Etterpå kopierte jeg blinklys-laget og forstørret det og brukte en av blur effektene for å skape litt mer liv i bildet. Kopierte disse igjen og forstørret de enda mer og la de øverst til venstre og høyre for å skape litt mer "liv" i bildet. Kan sende deg fila i morgen, send meg en PM med e-postadressen din.
jorgenskogas Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 ZhilleN: Her er fila: http://jørgen.skogås.no/files/bimmers.no/BMWE39turbo-e39.psd, jeg prøver å benytte meg av non destructive editing så langt det går, men ofte man glemmer slikt når man skal gjøre det raskt.
LasseEllingsen Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Hei ZhilleN! Noen mulighet for at du kunne shoppet lyktene mine gule, litt mørkere og blå? Og ett bilde hvor både hovedlyktene grøftelysene er gul? Takk!
ZhilleN Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Var ikke så lett og få dem blåe desverre...
LasseEllingsen Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Åja Kanskje jeg skal prøve meg på gul? Var jo litt stilig da.. EDIT: Tusen takk forresten
ZhilleN Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Ja ble tøft med gult Du har ikke et litt bedre bilde da, så skal jeg prøve engang til
ZhilleN Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Nye høyden og looken til nesteår, bare med rc 041 felger :
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå