LasseEllingsen Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Visst du klarer så hadde det vært rått å få se den med BBS LMR også. Har link visst denne funker: http://www.pbase.com/nickacs/image/93629073.jpg men uansett, takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Marius Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Du kan jo bruke tiden din på å sette BBS RC 302 uten senter kopper på min hentet fra http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?p=20262600 Noe ala det her? Visst du klarer så hadde det vært rått å få se den med BBS LMR også. Har link visst denne funker: http://www.pbase.com/nickacs/image/93629073.jpg men uansett, takk for hjelpen! Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Tom Martin, du er helt rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Forran ble JÆVLIG bra! Om du kunne fått litt mere strekk/lavere profil bak og felgen lenger ut så den fyller buen likt som foran så er det perfekt! Igjen, sykt bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Marius Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Tom Martin, du er helt rå! Takktakk Forran ble JÆVLIG bra! Om du kunne fått litt mere strekk/lavere profil bak og felgen lenger ut så den fyller buen likt som foran så er det perfekt!Igjen, sykt bra Noe som det her eller? La til mer camber i samme slengen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Gleder meg til de hjula kommer på til sommeren for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Nei Erik, gå for noe råere! hadde ikke nett i går, så for prøve igjen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 De er nok allerede kjøpt å venter på smale dekk og litt lakk:) Edit: om du få bakhjula like langt ut som foran, tar det helt av:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 ja vet lista rundt vinduene ble sykt rævva, men prøvde en liten vri bare et forslag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Jeg kjeda meg litt, så fant ut at jeg skulle overdrive litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 TØØØFT! Vil ha den jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Fet mod e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 kan ikke du kjede deg litt med mine bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Jeg kjeda meg litt, så fant ut at jeg skulle overdrive litt Eneste feil er camber på høyre siden i forhold til venstre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 kan ikke du kjede deg litt med mine bilder? Bare og sende noen bilder det ^^, http://i1099.photobucket.com/albums/g400/enj0i/bil%20og%20stuff/AwsmOo.jpgJeg kjeda meg litt, så fant ut at jeg skulle overdrive litt Eneste feil er camber på høyre siden i forhold til venstre.. uff, ja jeg så det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå