Mauro Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 Hei, Noen som klarer å montere 97 facelift crome grill, chrome (hella) angel eyes og klare grøfte lys + m3 speil og m lister på dette bildet? http://img.photobucket.com/albums/v410/ ... C00067.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2006 Nyeste, Audi A3 med Breyton front og E90 lykter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2006 Her har vi enda en chop som jeg nylig ble ferdig med. Ikke noe overkill, bare litt pynt. VW Passat 06: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2006 Chopet nye TT'n. Breddet litt, og carbondetaljer: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Desember 22, 2006 Share Skrevet Desember 22, 2006 Hei,Noen som klarer å montere 97 facelift crome grill, chrome (hella) angel eyes og klare grøfte lys + m3 speil og m lister på dette bildet? http://img.photobucket.com/albums/v410/ ... C00067.jpg Ingen ? Det er coupen btw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2006 Skal se hva jeg får til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Desember 22, 2006 Share Skrevet Desember 22, 2006 Begynner å flink du Sainsbury! Likte TT'en.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2006 Flink og flink.... Begynner kanskje å bli en flink nybegynner... Men langt igjen til Arild G. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2006 Veeel, de speila var så og si umulig for meg å få til. Veldig vanskelig når selve bildet har så få pixel... Grøftelysa kan noen andre fikse. hehe Som sagt vanskelig å få rette farga og slik når enn ikke har bra med pixel å forholde seg til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 22, 2006 Share Skrevet Desember 22, 2006 Her har vi enda en chop som jeg nylig ble ferdig med. Ikke noe overkill, bare litt pynt. VW Passat 06: hmm, tatt bodykitet til Pete fra Digimods.co.uk:S ikke bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2006 Hehe, er det ikke bra? Nå er vel ikke dette digimods. Og er vel bare front og sideskjørt som jeg "lånte" derifra. Synes bilen ble fet jeg :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 22, 2006 Share Skrevet Desember 22, 2006 er ikke bra nei. det blir sett på som bøffing. han bruker tid på å lage eget design av front og sideskjørt, som andre bare tar. på de fleste PS forumer så fører dette til Ban;) synes selv det er tragisk å ta brusha deler fra andre.. har opplevd det selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2006 Selvfølgelig, men nå sier ikke jeg slik som mange andre at det er jeg som har designa da. Jeg kommer aldri til å gå så langt som å anklage folk for bøffing av ps-deler. Uansett så er dette et engangstilfelle, da jeg bruker masse tid på å lete etter deler på google. Som regel så bruker jeg like lang tid på å finne deler som på selve chopinga. Dette bilde blir ikke lagt ut på digimods likevell så. Dessuten er det jul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 22, 2006 Share Skrevet Desember 22, 2006 tror ikke helt du skjønte poenget.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2006 Selvfølgelig skjønner jeg poenget. Slik som han på digimods, så bruker han masse tid på egendesign. Når jeg etterhvert klarer å lage mine egne bodykits, så vil jeg selvfølgelig ikke like at andre bruker det. MEN, som sagt, så er ikke jeg den typen som ville gått så langt som å banne en fra forumet. Kanskje fordi at jeg ikke er så opphengt i egendesign, enda..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå