Thundercoil Skrevet September 29, 2011 Skrevet September 29, 2011 Ble litt sånn noenlunde. Hehe. Klarer dessverre ikke å redigere kun reflektorene. Begynte faktisk med bilderedigering i går natt, så er langt i fra pro.
pinadud Skrevet September 29, 2011 Skrevet September 29, 2011 Ble litt sånn noenlunde. Hehe. Klarer dessverre ikke å redigere kun reflektorene. Begynte faktisk med bilderedigering i går natt, så er langt i fra pro. Jøss, trodde du var en profesjonell redigerer jeg?!
Thundercoil Skrevet September 29, 2011 Skrevet September 29, 2011 Nei xD Men takk for komplimentet! Haha.. Bruker ikke photoshop engang. Lastet ned et gratisprogram i går. Gimp 2.6 og prøvde meg litt frem. Grei senk?
Thundercoil Skrevet September 29, 2011 Skrevet September 29, 2011 Bare hyggelig Kjekt å få øve seg litt, og hjelpe andre i samme slengen!
pinadud Skrevet September 29, 2011 Skrevet September 29, 2011 Skal du ta et forsøk med å bare senke min foran og ikke ta helt av med plassen?
Thundercoil Skrevet September 29, 2011 Skrevet September 29, 2011 Vet ikke hvordan jeg får vekk "bimmers.no" fra bildene jeg legger ut. Hehe Edit: Fikk det til, takker for tips
///Mysild Skrevet September 29, 2011 Skrevet September 29, 2011 du må linke de fra flikr, photobucket eller noe slikt
Thundercoil Skrevet September 29, 2011 Skrevet September 29, 2011 Aha.. Takker Her er det kun senk foran:
Thundercoil Skrevet September 30, 2011 Skrevet September 30, 2011 Noen som får til å legge på sorte nyrer og nye EU-skilt på min? For ChristerM:
Thewiz Skrevet Oktober 1, 2011 Skrevet Oktober 1, 2011 Noen som kan senke min bil? Som dere ser trenger den sårt et senkesett
Thundercoil Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 Noen som kan senke min bil? Som dere ser trenger den sårt et senkesett Hehe. Skulle nesten tro det var hevesett på den! Tror faktisk det er den høyeste jeg har sett. De pleier vel enten å være senket eller ha knekte fjører. Haha. Prøvde å få den litt diagonal, slik at du får den lave fronten og høye rumpen Du skrev ikke noen spesifikk senk, så bare gjorde det jeg synes så best ut. Håper du liker den: Og slik hadde den ca. sett ut med M3 baklykter og litt tonede vinduer No offence, bare øver meg litt:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå