Kny Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Litt mye negativ camber der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Ble litt sånn noenlunde. Hehe. Klarer dessverre ikke å redigere kun reflektorene. Begynte faktisk med bilderedigering i går natt, så er langt i fra pro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Ble litt sånn noenlunde. Hehe. Klarer dessverre ikke å redigere kun reflektorene. Begynte faktisk med bilderedigering i går natt, så er langt i fra pro. Jøss, trodde du var en profesjonell redigerer jeg?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Nei xD Men takk for komplimentet! Haha.. Bruker ikke photoshop engang. Lastet ned et gratisprogram i går. Gimp 2.6 og prøvde meg litt frem. Grei senk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Det ble langt bedre. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Bare hyggelig Kjekt å få øve seg litt, og hjelpe andre i samme slengen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Skal du ta et forsøk med å bare senke min foran og ikke ta helt av med plassen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Avatar noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Vet ikke hvordan jeg får vekk "bimmers.no" fra bildene jeg legger ut. Hehe Edit: Fikk det til, takker for tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 du må linke de fra flikr, photobucket eller noe slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Aha.. Takker Her er det kun senk foran: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 google er din store venn: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 Noen som får til å legge på sorte nyrer og nye EU-skilt på min? For ChristerM: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Noen som kan senke min bil? Som dere ser trenger den sårt et senkesett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Noen som kan senke min bil? Som dere ser trenger den sårt et senkesett Hehe. Skulle nesten tro det var hevesett på den! Tror faktisk det er den høyeste jeg har sett. De pleier vel enten å være senket eller ha knekte fjører. Haha. Prøvde å få den litt diagonal, slik at du får den lave fronten og høye rumpen Du skrev ikke noen spesifikk senk, så bare gjorde det jeg synes så best ut. Håper du liker den: Og slik hadde den ca. sett ut med M3 baklykter og litt tonede vinduer No offence, bare øver meg litt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå