LasseEllingsen Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Selvfølgelig kan jeg det HAHAHAHAHAHA kanskje jeg skal begynne en ny stil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Hvis du vil ha napp hos damene, sier jeg go for it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Hos alle "damene" i 5 klasse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Photoshop tråden har blitt useriøs tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 HAHAHAHAHA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Noen som kunne laget avatar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OTffs Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 hei! er det noen som kanskje kan prøve og gjøre om e34'n min? på photoshop? eventuelt lakkere hele bilen og kanskje ta på noen liste igjen ;P og andre felger senke den litt, osv..... Tusen takk på forhånd Kjedet meg, så jeg begynte å lese denne tråden, og fant ut jeg skulle prøve meg på noen lette grep EDIT: Kaskje jeg skal legge ved et bilde og Har ikke brukt photoshop på sikkert 2 år, så noen feil må medregnes, kan jo også nevne at jeg brukte "touch pad" og ikke mus, så ikke slakt meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 noen som kan ta den matt svart til meg og legge på dtm leppe foran og grøfte lys? på forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 Noen som kan legge på LaminX gul lyktefilm på lyktene mine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Moddet F30 bare på gøy, for å se hvordan den hadde sett ut med senk og litt bredere frontlykter, samt uten mellomrom mellom frontlykter og nyrer. Jeg får veldig 5'er følelse av dette designet, sikkert fordi den ser større ut og fronten ligner på storebror (panser og snitt mot nyrer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 sveis igjen to dører, så hadde det vært en knallkul bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 Hva med nå da? sånn ca: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 Stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå