sufii Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 hehe, ja smak og behag sier jeg bare. Men den bilen er solgt så trenger ikke å få dem sølv igjen Men takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 tenker om du velger å lakke felgene på femmeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sufii Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Da skjønte jeg ikke hva du mente? Du må se enkelste i verden å få dem sølv igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 mente om du skulle finne på å lakke dem svarte... men angrer så er det jo enkleste i verden å skifte farve på di igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Noen som kan ta seg bryet å photoshoppe noen felger for meg? Hadde vært SUPERT Se s.3 i tråden om bilen min som finnes i signaturen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Lurte på om noen kunne photoshope dette bilde. og legge på et carbon panser på det. eller blir det vanskelig med det bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Lurte på om noen kunne photoshope dette bilde. og legge på et carbon panser på det. eller blir det vanskelig med det bilde? ingen som vil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Jeg kan ihvertfall si med engang at jeg ikke klarer dette bildet! hehe. Kanskje noen andre her inne kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Jeg kan ihvertfall si med engang at jeg ikke klarer dette bildet! hehe. Kanskje noen andre her inne kan. da skal jeg prøve å se om jeg finnet annet bilde av samam bil og farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 La til noen med forskjellige vinkler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 Noen som kan bytte felger på min bil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 kryr av google-bilder av en slik kombo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 meget mulig, men det var ikke spørsmålet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 har søkt litt på nette om det er noen som har gs hyper track på e32 men finner ingen bilder så vis noen her inne kunne satt på gs hyper track på min bil hadde det vert konge da jeg lurer på om jeg skal bestille disse i dag sånn de kommer iløp av uken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Har ikke pc med PS lenger. Kan "lakke" felgene med rød (lik som bilen) kant og svart senter? Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå