ZhilleN Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Lettere med denne ? Bedre dette :=)`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 BMW e28 m5 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Ja hvis det hadde vært ekte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Ja hvis det hadde vært ekte... Det er da ikke umulig å få til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thommas88 Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Nydelig Håvard! Stort pluss i boka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvamme Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Hei. Lurte på om noen kunne ha hjelpt meg med senk og spacere på felgene ? Ønsker ikke bilen alt for lav, å gjerne sånn at bilen er lavere fram en bak (slik at rumpa ikke legger seg over bakdekka). Så spacere, slik at felga kommer lengere ut, 1.5cm bak 1cm fram ca. Noen som fikser dette for meg ? tusen takk ! Et par bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Hei.Lurte på om noen kunne ha hjelpt meg med senk og spacere på felgene ? Ønsker ikke bilen alt for lav, å gjerne sånn at bilen er lavere fram en bak (slik at rumpa ikke legger seg over bakdekka). Så spacere, slik at felga kommer lengere ut, 1.5cm bak 1cm fram ca. Noen som fikser dette for meg ? tusen takk ! Et par bilder: 5 mins ps Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lienback Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 kan noen senke denne 40/60? eller bare senke den foran? Og gjør den matt svart? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 kan noen redigere felgenen fra stasjonsvog til ambulansen? har kjøpt... gjerne litt senk og mørke ruter fremme og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Noen som klarer å gjöre bilen min hvit? Eller er det vanskelig iom at den er så stygg i lakken? Det gjelder selvfölgelig compacten På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Noen som har lyst til å briefe med photoshoppkunskapene sine? Det hadde vært morsomt å se en "gtr" versjon av e39. bredda skjermer, sidepipes, spoiler(?) osv Gleder meg til å se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Kan noen lage avatar til meg av denne ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethW Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Kan noen lage avatar til meg av denne ? http://www.forumbilder.com/images/p6X9.jpg (2.7 KB - 120 x 80 pixels) Hvis flere ønsker å lage seg avatarbilder kjapt og enkelt, kan de gjerne bruke http://forumbilder.com/ for å lage dette. Velg bilde -> endre bildestørrelse -> sett ønsket bredde til 120 pixler og last opp:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå