Gå til innhold

Den store Photoshop-tråden!


Espenlis
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Skulle hatt litt hjelp til å legge noen felger på minibussen vår :)

Bilen det gjelder er denne

a8kh2gxfyhu8u6s9x1fg.jpg

Felgene som står på i dag er 18" og de jeg ønsker lagt på er samme dimensjon. Felgene det står mellom er disse

59e5msp2kz9jy5y6np1e.jpg

94eoldukbabatkhwwg6z.jpeg

Fant desverre ingen bilder med den nederste felgen i 90 graders vinkel. Håper en expert kan hjelpe til litt her for jeg og kona klarer ikke å bli enige :P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Skulle hatt litt hjelp til å legge noen felger på minibussen vår :)

Bilen det gjelder er denne

[ Bilde ]

Felgene som står på i dag er 18" og de jeg ønsker lagt på er samme dimensjon. Felgene det står mellom er disse

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Fant desverre ingen bilder med den nederste felgen i 90 graders vinkel. Håper en expert kan hjelpe til litt her for jeg og kona klarer ikke å bli enige :P:P

lite tips, er veldig mye enklere om du velger et bilde hvor felgene sitter på en bil :) Da ser det mye mye bedre og realistisk ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Er det noe liv i denne tråden enda?

Noen som kunne fått til et sett ADV05 på en sort E38 med høyde og hjuldiameter (20") tilsvarende denne?

fart008edit.jpg

Ikke det beste bildet, I know. Men Google er full av sorte E38'er å velge mellom for andre vinkler og bedre kvalitet.

Felgene:

qrsig1lec31k6y4b3jdq.jpg

Her finner dere og en del bilder på Google om andre vinkler behøves. bl.a på hjemmesidene til ADV.1 er det ganske mange bilder av disse på biler.

Om noen gidder, hadde det vært kjempekjekt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Tja, vanskelig å si. Må ihvertfall snakke litt med ADV.1 og høre hvordan felgen blir seende ut med en bredde og innpress som passer på E38. Felgene blir nok 50k uten dekk før man har fått dem på døra hjemme. :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Tja, vanskelig å si. Må ihvertfall snakke litt med ADV.1 og høre hvordan felgen blir seende ut med en bredde og innpress som passer på E38. Felgene blir nok 50k uten dekk før man har fått dem på døra hjemme. :-k

Dårlig kvalitet på bildet jeg fant men, noe som dette?

750iLcopy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakfelgen ble jo ikke så ille. Bilen er selvfølgelig noe lavere enn hva jeg kommer til å ha bilen, men man får jo et inntrykk av hvordan det kunne blitt. Innpresset og bredden ser og ut til å passe nogenlunde. Synd man ikke får testet slikt før man kjøper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...