Håvard P Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Hei.Jeg vurderer og lakke senter på felgene på cabben min. Jeg har tenkt på og få senter lakket i samme farge som bilen. Noen som kan hjelpe meg med det? Andre forslag blir også satt pris på. [ Bilde ] [ Bilde ] Bumper denne. I håp om noe hjelp. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Litt feil farge men ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Kunne noen ha senket bilen?fått den lav Og et eksempel, lav, lakkert helt ned (kanalene, og nedre deler av fangere), hvis det hadde vært mulig? [ Bilde ] Mit middrag .) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Senk gjerne denne ett par hakk også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Noen som klarer å endre fargen på bilen til hvit. samboren min vurderer å lakkere den hvit. så hadde vært hyggelig om noen kunne gjort det for meg[ Bilde ] Ingen som har lyst? Her er mitt forsøk(er gjort på et par minutt, men det gir jo en pekepinn): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Noen som klarer å endre fargen på bilen til hvit. samboren min vurderer å lakkere den hvit. så hadde vært hyggelig om noen kunne gjort det for meg[ Bilde ] Ingen som har lyst? Her er mitt forsøk(er gjort på et par minutt, men det gir jo en pekepinn): [ Bilde ] TUSEN takk. ble et veldig bra resutat. blir samboren min gla. når hu får sett hvordan den blir i hvit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 nokon som kan modde på ein M-teck fanger på bilen? [ Bilde ] Her er mitt forsøk. Det ble ikke 100% på hverken farge eller fanger men men: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Noen som kunne gjort om denne til profilbilde str kjapt for meg? [ Bilde ] There you go Neste gang kan du bruke tinypic.com og velge avatar på "resize" valget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Noen som kunne ha redigert keskin kt1 eller brock b1 felger og et Stance|Works klistermerke øverst i frontruta? På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Noen som kan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Noen som kan? ordner du et bedre bilde så ordner eg resten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Noen av disse da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Noen av disse da? [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] kan prøve men det beste hadde vert om du tok noen med eit sjikkelig kamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Ja sjønner. Men har desverre ikke tilgang til noe bedre kamera ;s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 [ Bilde ]Senk gjerne denne ett par hakk også. Er det noen som kan senke denne eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 [ Bilde ]Senk gjerne denne ett par hakk også. Er det noen som kan senke denne eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå