Kai-P. Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 Er uansett bedre enn vinterstål og kapsler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.worth1000.com/web/media/246737/sources/bmwbeetlehigh.jpg&imgrefurl=http://www.worth1000.com/cache/contest/contestcache.asp%3Fcontest_id%3D8842&h=1200&w=1600&sz=195&hl=no&start=7&tbnid=k69bzGR1HUiyXM:&tbnh=113&tbnw=150&prev=/images%3Fq%3Dm5%26imgsz%3Dxxlarge%26svnum%3D10%26hl%3Dno%26sa%3DG sjekk ut denne linken mye bra photoshoppa kryssnynger mellom biler. bl.a beetle og e60 m5 smelta sammen edit: NM i lang link Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Januar 31, 2007 Share Skrevet Januar 31, 2007 Er det noen guruer her som kunne prøvd seg på å sote vinduene på min.. Ikke for mye, men akkuratt passe hehe Vet ikke hvilket som er best til å sote vinduene på.. Tok derfor to stykker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Januar 31, 2007 Share Skrevet Januar 31, 2007 Kan sote mye mer for deg/mattere, men er ikke så stor fan av soting så jeg personelig syntes slik svak farging av rutene ble finest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Januar 31, 2007 Share Skrevet Januar 31, 2007 se der ja.. Det gjor seg gitt.. Men kunne nok vert et hakk mørkere.. Men enig med deg at det blir ikke fint med for mye, men litt til hadde nok ikke skadet Men takk for choppingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Januar 31, 2007 Share Skrevet Januar 31, 2007 aggresiv soting hehe en mellomting kanskje kunne vært bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 31, 2007 Share Skrevet Januar 31, 2007 Synes ikke sotinga var så ille jeg. Kunne vært litt mindre på frontruta da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 må si meg enig med mAZE her.. Synes ikke det var så værst.. Men enig i at det var litt mye på frontruten! Så kanskje jeg må begynne å se etter soting i framtiden også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw328ci Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 Ingen som kunne "Pleie" min 320 litt da??! øverst på side 16.. Sandersen??, Arild.G?? noen?? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 skaff et bedre bilde av felgen og bilde av bilen din med felgene hjula rett ikke skrå så kan jeg prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 Ingen som kunne "Pleie" min 320 litt da??! øverst på side 16.. Sandersen??, Arild.G?? noen?? hehe veldig dårlig bilde som utgangspunkt, og veldig vanskelig å finne bilde av felgene på bil på nettet. her er det jeg greide å koke ihop av bildene jeg fannt av de felgene: pen bil btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 enig, ble pent det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet Februar 4, 2007 Share Skrevet Februar 4, 2007 Har lagt ett par mods i photoshop jeg også. Drev litt med det for ett års tid siden da jeg var sykemldt pga knekt rygg... originalen: Mod: lagde også en cab av E60 M5... ble ikke så værst syns jeg... original: Mod: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet Februar 4, 2007 Share Skrevet Februar 4, 2007 må bare ta med en mod av gammelmersja... original: Stretch mod: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw328ci Skrevet Februar 4, 2007 Share Skrevet Februar 4, 2007 Ingen som kunne "Pleie" min 320 litt da??! øverst på side 16.. Sandersen??, Arild.G?? noen?? hehe veldig dårlig bilde som utgangspunkt, og veldig vanskelig å finne bilde av felgene på bil på nettet. her er det jeg greide å koke ihop av bildene jeg fannt av de felgene: pen bil btw Ble pent det der! syns kanskje det ble litt vell bling bling men.. er alle de mania racing felgene i crom? eller får en de i 2 utgaver?? den felgen som jeg har bilde av har jo ikkje "fornikla" senter... har ikkje lyst til å prøve å henge på disse her også vell?? er vell darwin racing eller noe de heter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå