M|Fjeld Skrevet Juni 29, 2012 Share Skrevet Juni 29, 2012 Noen som klarer å endre fargen på bilen til hvit. samboren min vurderer å lakkere den hvit. så hadde vært hyggelig om noen kunne gjort det for meg[ Bilde ] Ingen som har lyst? Her er mitt forsøk(er gjort på et par minutt, men det gir jo en pekepinn): [ Bilde ] Hvordan får du endret fargene? Har prøvd meg fram i gimp, men får det ikke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Juni 29, 2012 Share Skrevet Juni 29, 2012 Her er mitt forsøk(er gjort på et par minutt, men det gir jo en pekepinn): [ Bilde ] Hvordan får du endret fargene? Har prøvd meg fram i gimp, men får det ikke til Jeg har ikke peiling på gimp.. men i photoshop så tar jeg hele karosseriet i et eget layer oppå det andre. Så bruker jeg fill og fyller det layeret med den valgte fargen også tar jeg ned opacityen på det layeret når det ligger over det andre slik du ser detaljene på bilen. Deretter fjerner jeg "lakken" der det er ulike detaljer som ikke skal vere farget... Er litt vanskelig å forklare igrunn... og det finst sikkert andre måter men det er sånn jeg gjør det Du kan sikkert finne gode tutorials på youtube Her er et par gode tutorials : http://digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet Juni 29, 2012 Share Skrevet Juni 29, 2012 nokon som kan modde på ein M-teck fanger på bilen? Her er mitt forsøk. Det ble ikke 100% på hverken farge eller fanger men men: [ Bilde ] Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 29, 2012 Share Skrevet Juni 29, 2012 Her er mitt forsøk(er gjort på et par minutt, men det gir jo en pekepinn): [ Bilde ] Hvordan får du endret fargene? Har prøvd meg fram i gimp, men får det ikke til Jeg har ikke peiling på gimp.. men i photoshop så tar jeg hele karosseriet i et eget layer oppå det andre. Så bruker jeg fill og fyller det layeret med den valgte fargen også tar jeg ned opacityen på det layeret når det ligger over det andre slik du ser detaljene på bilen. Deretter fjerner jeg "lakken" der det er ulike detaljer som ikke skal vere farget... Er litt vanskelig å forklare igrunn... og det finst sikkert andre måter men det er sånn jeg gjør det Du kan sikkert finne gode tutorials på youtube Her er et par gode tutorials : http://digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Juli 6, 2012 Share Skrevet Juli 6, 2012 Jeg prøver igjen... Noen som kan redigere inn et stance|works klistermerke øverst i frontruten på denne? Trenger ikke være 100%, bare jeg ser hvordan det hadde blitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 Noen som kan photoshope denne bilen: Med disse Felgene? Med svart senter og gull skruer. På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svampen Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Jeg prøver igjen... Noen som kan redigere inn et stance|works klistermerke øverst i frontruten på denne? Trenger ikke være 100%, bare jeg ser hvordan det hadde blitt [ Bilde ] er ikke så god i Photoshop enda men her ser du sånn halvveis greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 takk svampen! Er det bare på stanceworks sin nettside man får kjøpt disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Her er mitt forsøk(er gjort på et par minutt, men det gir jo en pekepinn): [ Bilde ] Hvordan får du endret fargene? Har prøvd meg fram i gimp, men får det ikke til Jeg har ikke peiling på gimp.. men i photoshop så tar jeg hele karosseriet i et eget layer oppå det andre. Så bruker jeg fill og fyller det layeret med den valgte fargen også tar jeg ned opacityen på det layeret når det ligger over det andre slik du ser detaljene på bilen. Deretter fjerner jeg "lakken" der det er ulike detaljer som ikke skal vere farget... Er litt vanskelig å forklare igrunn... og det finst sikkert andre måter men det er sånn jeg gjør det Du kan sikkert finne gode tutorials på youtube Her er et par gode tutorials : http://digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm Enda lettere, hvis du har en bil med farge (ikke svart, sølv osv) så trykker du bare ctrl+alt+U og trykker der det står master, og velger fargen på bilen. Deretter er det bare å ende "HUE" til du har fargen du ønsker. Da er det kun ting med samme farge som bilen som endrer farge, og de er bare å klippe vekk. Går mye fortere og blir mye bedre enn å klippe ut hele bilen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svampen Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 takk svampen! Er det bare på stanceworks sin nettside man får kjøpt disse? np har lurt på det samme sjøl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 http://images.bimmers.no/files/unbr1nwfn1gr0trnv2ad.jpg Kan noen ordne avatar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 Hallai! Tenker å prøve noe nytt, men vil først se hvordan det ser ut photoshoppet. Er det noen som kan shoppe ett bilde med hovedlyktene gule, ett med hovedlyktene gule og kurvelysene gule og ett med bare mørke hovedlykter? Takk på forhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 Ingen photoshoppere som er hjemme eller? Er dette bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 Bimmers er vel på vei til og dø ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 ikke vær så pesimistisk nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå