RoaldJ Skrevet Februar 4, 2007 Share Skrevet Februar 4, 2007 har tengt og bytte hjulbuer bak på e30`en min, så tengte jeg at jeg skulle bredde den med de orginale hjulbuene, eg kanskje senke dem litt. når jeg har kappa av de gamle, så valser jeg ytter og innerskjermen. så sveiser jeg på de nye lengre ute. så skal jeg bytte begge framskjermene oxo, og de skal oxo valses. bilde eksempel: (microsoft paint!!, ikke photoshop) hehe. Før modding: Etter modding: (Framskjermen ble dårlig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Februar 4, 2007 Share Skrevet Februar 4, 2007 Så jo ikke så galt ut det da Ble kult.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 noen som kan shoppe en e46 touring, alpina styling, mørk candy rød med 19-20 alpina felger?? litt senket btw... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2007 Min siste chop: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 Se der ja Sainsbury. Begynner å få taket på det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 Ja som bare det og, ser jo det der kontra de første bildene går det an og legge inn et lite ønske eller ? ønsker meg en e30 med e36 lykter med e39 m5 front med stor intercooler. e46 m3 panser, z3 sideskjørt og luftintak på forskjerm. Klarer du detta.. DA er du flink da nye bmw 9 serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 Tar du imot utfordringen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2007 Heheh... Joa!! Dette kan bli artiii! kommer til å bruke en liten uke eller noe. pga jobben. Men, kan legge inn WIP bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 Wip bilder ? Tilgi meg for og ødelegge den nydelige e30'n din TCCW, men den var den eneste som dudge ! Hehehe måtte bare prøve har ikke nerver til og sitte lenge og pirke å stuke så tokk en liten hurtigshop. Nå veit jeg ivertfall åssen galant kom fram til utsende demmes! dem som vill kan værsegod og redigere på bildet med farger osv, hadde vært artig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 en smule "bedre" med e36 lykter hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Da har jeg faktisk tatt meg litt tid til og photshoppe et par biler Orginalen Mine Edits: Team IceAge Bryns Express Hvem ble best ? Har fremdeles masse igjen å lære. Vist det er noen som har noen spesiele ønsker så er det bare og komme med dem. Edit: slang på 1 extra av bryns express med sota ruter hehe, gikk litt fort unna i svingene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2007 Ser at du har glemt å fjernet bakgrunnen i vinduene når du endret bakgrunn. Dette er små detaljer som legger merke til etterhvert. Ellers ser det ikke så værst ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Hei. Tenkte jeg skulle spørre om noen kunne hive disse felgene på over på min. Ca 18-19 tenkte jeg. står 17" på min på det bilde der Hadde satt stor pris på det! min: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå