Sandersen Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Ser at du har glemt å fjernet bakgrunnen i vinduene når du endret bakgrunn. Dette er små detaljer som legger merke til etterhvert. Ellers ser det ikke så værst ut. jepp veit det, ikke glemt det men orka bare ikke hehe, derfor jeg ga dem litt extra fartsstriper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Takker Arild.G. skjønner ikke hvordan dere får det til så bra jeg..har prøvd, men ser bare dumt ut. Hadde du orka å gjort de litt større? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 har laget de et hakk større nå. ikke så lett å se forskjell, men skal vere ca en tomme større nå. tipper at det første bildet mitt tilsvarer 18" felger, og dette skal vere ca 19" (si fra om du vil se enda større også ) finfine felger på e46 var veldig fin på den hvite e36'n også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Syns de passa godt jeg og E36'en var deilig den og! Ser de ble litt større ja. Kanskje jeg skal begynne å skifte felger hvert år Skal finne noen med bredere kant i løpet av noen dager. Hadde vært konge hvis du orka og tatt de og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 skal altids gjøre et forsøk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3/M5 Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Hei. Til alle dere som har photoshop. Jeg har no lastet ned photoshop cs2. Og ser seff man må betale før å kunne bruke det. Problemet er at penene prioriteres til bil og litt mat og da ser jeg meg desverre ikke rå til og kjøpe det. Så lurer på om det er noen som har serial number her inne som jeg kan få. Gjerne send det på PM. Setter stor pris på hjelp. Og til Moderator. Strider dette innlegge mot forumets regler ber jeg dere slette det. Og beklager da. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jelpoole Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 siden alle er så godt igang med å vise frem bildene sine legger jeg ut min andre shop, modda bilen til en kamerat org: shop: kvaliteten på bildene er ikke bra når de er forminska Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 ikke værst bilde jelpoole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jelpoole Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 takk, har hatt no bedre men fikk en uventa formatering og dette er det eneste jeg fikk beholdt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 hvor får en tak i photoshop? koster det noe? er det vanskelig å bruke?? har litt lyst å prøve sjølv, men aner ingenting om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 ja photshop koster mangfoldigene tusen kroner egentlig, men hvem gidder og betale det ? www.thex.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
efjeldse Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 De som synes at programmet er så bra at det er verdt pengene, og de som ikke vil få straff for å bruke piratkopi, og i tillegg skryte av det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Vedder på at 8/10 har piratkopi, isåfall har dem ivertfall ikke kjøpt det av egen lomme.. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=314488 hvilke studenter fks har 9000 til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Hei! Noen som tar denne utfordringa! Her er bilen. Disse felgene: http://img337.imageshack.us/img337/729/bilde0156rm8.jpg m3 front/speil/sidekjørt , senke litt fremme etter felgene er på 18", sote vinduna litt & denne vinga: Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå