kentivar Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 Noen som kan Photoshoppe litt for meg? Skal se noen felger på bil samt få sett noen andre farger på biln sammen med felgene.. Bilde av bilen som det skal byttes farge på: Felgene som skal på bilen: Fargene jeg vil se på bilen: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. Noen som vet hva de 3 siste fargene heter? Evt. Fargekode? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 De tre nederste er samme farge, den grønne er photoshop Phoenix Yellow heter fargen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentivar Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 De tre nederste er samme farge, den grønne er photoshop Phoenix Yellow heter fargen.... takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw330i Skrevet November 30, 2013 Share Skrevet November 30, 2013 Noen som kan photoshoppe denne litt? sette på 4 stusser bak (M5) . sote ruter , bytte felger osv . hva dere syntes hadde vært tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet November 30, 2013 Share Skrevet November 30, 2013 Tror nok desverre at du ikke får mye hjelp på de 2siste bildene der. Må nok ha bedre kvalitet på bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 30, 2013 Share Skrevet November 30, 2013 Bedre kvalitet og nærmere bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspBD Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Hvis noen har noen bilder til meg som jeg kan leike meg med i Lightroom så skrik ut begynner å kunne basic nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 10, 2013 Share Skrevet Desember 10, 2013 Jeg har masse rare bilder...Sende på mail? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspBD Skrevet Desember 10, 2013 Share Skrevet Desember 10, 2013 Bare å sende til meg på espendalen@gmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 10, 2013 Share Skrevet Desember 10, 2013 Har en del bilbilder...samt par bilder av ungen...fikse menneskebilder også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Desember 10, 2013 Share Skrevet Desember 10, 2013 kjeda dritten av meg å kom over denne lenger bak her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselMotor Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Nå skal dere få en liten artig utfordring hehe. Noen som vil heve E60'n om jeg sender ett bilde? Heve, sette på varselslys/blålys og kanskje litt mere offraod dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Det er faen ikke lett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Nå skal dere få en liten artig utfordring hehe. Noen som vil heve E60'n om jeg sender ett bilde? Heve, sette på varse varselslys/blålys og kanskje litt mere offraod dekk? Her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnigoon Skrevet Desember 13, 2013 Share Skrevet Desember 13, 2013 noen må stance denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå