EspBD Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 Har en del bilbilder...samt par bilder av ungen...fikse menneskebilder også? Det har jeg aldri gjort før kan jo prøøøve Ronnigoon: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staashe Skrevet Desember 15, 2013 Share Skrevet Desember 15, 2013 Fikk oppdrag å gjøre verdens styggeste bil, litt mindre stygg.. Vet ikke om jeg fikk det til, men her er resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staashe Skrevet Desember 15, 2013 Share Skrevet Desember 15, 2013 Noen flere biler jeg har modda lett i photosjappa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 vanskelig jobb, men kan noen slenge på M-tech frontfanger, m sidespeil, og farge felgene i sort? La emblemet og kantene på felgen bli igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw330i Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 Hei noen som kan photoshoppe denne i gul med svart tak , eller hvit med svart tak ? evt noen andre farger ? Eventuelt endre noe du syntes er finere TAKK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 Bedre kvalitet!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend E30 Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 Her er min bil . Her har jeg prøvd litt forskjellige mods med compacten min Litt dårlige bilder rally look med cossie spoiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 16, 2014 Share Skrevet Januar 16, 2014 Noen som gidder og slippe den ned og sette på bbs rc 090 med hvitt senter? pcen er foreløpig nede så får ikke gjort det selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staashe Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Her har du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Kunne ikke lagd felga litt mer realistiske? Strl er litt stor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low is a lifestyle Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Den compacten med cossievinge var faktisk litt kul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Se her ja! Oransje blinkers foran hadde gjort susen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw330i Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Er det noen som kan legge på en sort m list på bagasje luka så kjapt og galt ? lurer på om jeg skal ha sort eller sølv ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driv3r Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Hei, kan nåken legge på svarte speil og svarte "splittera", altso heilt nederste på begge sider på frontfangaren. eventuelt legge på ein leppe som passa utrulig bra, tenke samme farge som taket. Hadde vore veldig takknemlig om nåken kunne ha gjort det , vil sjå om det virka jalla eller om det blir fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå