Arild G. Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 hva er navnet på felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Slenger ut en modd av E92. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Arild.G hvis det var meg du sikta til så vet jeg ikke helt hva felgene heter men det er TSA eller noe merket , Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 trenger litt hjelp her. sliter med farvevalg på de nye felgene. det er snakk om Rial LeMans 19" på en e34. legger ut link til både felger og bil. siden det er litt størrelse på bildene. kan noen hjelpe meg med å få de hvite? og "modda" på bilen...? og kom gjerne også med forslag på farve. står litt fast her nå. www.fortsetter.com/bilder/felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Noen som kan modde en e30 som denne? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... &username= helst med m-tech2 pakke, og gjerne med svart tak og begasjelokk i tillegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 slakt her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 cornelius: en m-tech II, 2 farga og anderledens felger og panserscoop da eller? andreeee: slakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 ingen? må bestille lakkering snart... vær så snill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 cornelius: en m-tech II, 2 farga og anderledens felger og panserscoop da eller?andreeee: slakt? noe sånt jeg tenkte ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 ingen photoshop guruer som vil hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 noen som kan shoppe disse felgene på bilen min, sånn at jeg ikke angrer på at jeg selger dem?! bare må se hvordan det blir først.. Håper noen gidder å gjøre det! forresten mange som har god peiling på detta her når jeg ser å mange bra modder det er her:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Arild G: tuusen takk. du vil få din lønn i himmelen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 nino: bare hyggelig. er ikke så sikker på at jeg kommer til himmelen da hehe... tøff bil forresten, og tror det blir bra med hvite rial felger NyborgRacing: hva heter de felgene? bør nesten finne bilder av de på en bil for at det skal bli bra resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 okey.. det finner jeg ikke! skal se om jeg finner noe å redigere innlegge mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå