Nino Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 nino:bare hyggelig. er ikke så sikker på at jeg kommer til himmelen da hehe... tøff bil forresten, og tror det blir bra med hvite rial felger takk=) men hvite? skeptisk.. hoho.. jeg vil ikke ha noe som "alle" andre har.. men jeg får tenke litt på detta. btw: nå er jeg sant å si ingen photoshop guru for alt i værda. men, jeg detta du gjorde her med bilen min.. OMG ser bare på skyggene på bremseskivene foran.. jeg gir opp! *bøye seg i støvet* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jelpoole Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 hej noen som hadde giddi å shope denne bilen for meg, sett på en fin front, non fine felger, kansje lakke, gjør som dere vil bere den blir fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarne_M Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 noen som vil prøve og hive på noen andre felger på denne bilen i Photoshop? for eks disse eller noe lignendes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 jelpoole: Kan nok si fra alle som shopper her at bildet du har lagt ved er alt for mørk. Finn ett mye lysere ett, så er det nok garantert noen som kan hjelpe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinlausen Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Bjarne; Eg mekka Breyton Magics på istede, har jo ca samme stilen og du ser jo korleis det blir. Bakfelgen gikk til dunders, va litt vanskeligt å sjå kva som var kva samt lyset ødela mykje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarne_M Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 ja sjå der ja:) takk skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jelpoole Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 lek med disse er ikke helt sikker på kvaliteten på dette bildet men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 Da har jeg fått shop'et bilen Mange takk til Arild G. på forumet Org Bilde: Med Crome lister: Uten Crome lister: (Bilen blir nesten helt slik, bortsett fra anen hekk og m3 speil, og er ikke sikker på felger ) Bilen er til lakering nå og er ferdig til neste helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 noen som kan "lakkere" eikene i samme farge som bilen ? http://www.bimmers.no/modules.php?set_a ... _photo.php http://www.bimmers.no/modules.php?set_a ... _photo.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 det blei konge felgene skal uten tvil lakkeres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinlausen Skrevet Mars 12, 2007 Share Skrevet Mars 12, 2007 Mekka litt her ifjor sumar: Orginal: Slik eg vil ha min: Hehe: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mars 12, 2007 Share Skrevet Mars 12, 2007 haha genial tre bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 Har den Store Arild G. lyst til å hive denne leppa over på bilen min? Hadde vært moro å sett hvordan det ble Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 En kjapp en. får ivertfall et lite innblikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå