m3rnie Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 Jaja, prøvde å opprette en ny tråd, visste ikke om denne.. Her er iallefall et par bilder av min bil:) Carbonpanser, e90 m3 fanger, hvite blinkers Lakkert Skjørt og fangere, nye baklykter, bredda hjulbuene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 Noen som kan ordne litt på denne gamle bilen? Tenkte på M5 felger 4 eksos rør .. Lakka fangere .. kanskje svart carbon tak..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordz Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 Noen som gidder å fikse svarte felger med polert kant på bilen min? ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 Slik ser den ut egentlig: Slik ble den: Jeg anbefaler på det sterkeste et program som heter photoimpression 4 til nybegynnere og de som ikke får til noe i PS! Photoimpression brukte jeg til bildet over her, og kan godt bruke det til å skifte felger på bilene, senke bilene, bygge på ekstra deler på bilene rundtom, endre på omgivelsene endre kontraster, fargenyanser osv. Selvfølgelig ikke av samme kvalitet som i PS, men programmet er veldig enkelt i bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Den nye Mini Clubman! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 kult sainsbury men hvor blir det av e30'n på steroider ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Tro meg, har letet etter bilder, men er ganske umulig å finne noen med bra kvalitet... Men finner du noe så er det bare å si ifra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Jeg forstår søren meg ikke hvordan dere får det til! Har PS selv, men klarer bare å senke, og sote vinduer:P Ellers så er alt annet helt på tryne for vanskelig! Vet dere om noen sider som har bra tips til hvordan jeg kan utføre mods på PS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 sote vinduer er noe av det enklaste http://www.luv2help.com/videos/car-window-tinting eller http://www.photoshopchop.com/photoshop- ... ticleid/22 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Jeg forstår søren meg ikke hvordan dere får det til! Har PS selv, men klarer bare å senke, og sote vinduer:P Ellers så er alt annet helt på tryne for vanskelig! Vet dere om noen sider som har bra tips til hvordan jeg kan utføre mods på PS? Her er flere gode tips! Alt jeg har lært har jeg funnet her. Ellers er det prøving og feiling. Viktig å være perfektsjonist om du vil ha resultater. http://www.digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 min nyeste modd: Org: modd: HighRez: http://smg.photobucket.com/albums/v243/ ... eodel2.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jelpoole Skrevet November 13, 2007 Share Skrevet November 13, 2007 her er min nyeste, skyggene vart litt klikk men ellers er jeg fornøyd ;D Grå er org for de som ikke skjønnte det ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet November 13, 2007 Forfatter Share Skrevet November 13, 2007 Det var jo ett greit utgangspunkt, men virker som du ikke har brukt god tid. Dette kunne blitt bra hadde du tatt deg litt bedre tid. Ser det veldig godt på måten du "senket" bilen på f.eks. Blir vel bra til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet November 16, 2007 Forfatter Share Skrevet November 16, 2007 Har prøvd meg på en RS4.. Er ganske rå fra før disse bilene, og ikke minst fargen, så den ble ikke forandret. En mild Dahlback-versjon... Org: Chop: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå