Gå til innhold

Den store Photoshop-tråden!


Espenlis
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har lyst til å modde bilen min litt da? har en ønskeliste over ting som jeg har lyst til å prøve, så hadde vært morro å se åssen det hadde blitt :)

bmw004.jpg

bmw007.jpg

det jeg vil se er: M3 lister! M3 speil! M3 diffus med M3 eksos!. en fin front/grill som passer selv om man ikke setter på skjørter og alt slikt!

(M3 front?eller noe annet som er fint?) M3 baklykter! og litt soting av div ruter :wink: kanskje lyktesenkere og når jeg tenker meg om hehe..og få vekk den grusomme antenna please! :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er jeg skikkelig fornøyd med!

Ble skikkelig Streetdesign cred on the street med todelt lakering av ypperste kvalitet. RÅ clean sedan/coupe streetracing car med det råeste innen plast. Badlook sveist på hardangervidda med ståltråd og spiker.

Valgte og beholde felgene for de er det ikke blitt produsert flere av, pga jernmangel i blodomstrømningen til designer av streetcredbilen 2008. Word on the street, dette er det store neste år, street cred bilen kommer på din nermeste beninstasjon! Møt opp! Spm på pm angående byggetid for din HELT egne Steercredbil kan sendes mellom 14.00 og 14.01 søndag 25.11.

Kun bimmers.no som har rettigheter på bildene! Så ikke selg de videre.

bmw004copy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Streetcred bilen 2009 er her!! Veldig modifisert BMW E39 med uorginale skjermer og vinduer er byttet ut med ripefri og alergifri såpe. Eieren har selv valgt ut farge og felger på bilen. Han kan forøvrig beskues på toppen av bilen, på tur til julebord med sin nyinkjøpte Ipod monkey!

na2slcn0zhj2xnqlz202copy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei..

Lyst å modde min BMW?

bilde1:

vil gjerne ha Angel eyes(hvite).

Øyelokk

Sort grill

rå kantfelger

GT leppa fra rieger.(har denne liggende, er spent på hvordan det vil se ut.

bil1dg2.th.jpg

Bilde2

Noen heftige kantfelger der å. Gjerne de samme.

(angeleyes)

GT-leppa. fra rieger.

og øyelokk.

Sort grill.

bil2vo1.th.jpg

Takk :D Håper på kule mods! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...