msport Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 Mye bra her ! Noen som vil modde bilen min litt ? Kunne tenkt meg desse felgene: Litt soting på siderutene, og m5 speil Noen som gidder? ;p hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 Noen som har lyst til å modde bilen min litt da? har en ønskeliste over ting som jeg har lyst til å prøve, så hadde vært morro å se åssen det hadde blitt det jeg vil se er: M3 lister! M3 speil! M3 diffus med M3 eksos!. en fin front/grill som passer selv om man ikke setter på skjørter og alt slikt! (M3 front?eller noe annet som er fint?) M3 baklykter! og litt soting av div ruter kanskje lyktesenkere og når jeg tenker meg om hehe..og få vekk den grusomme antenna please! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 fant orginal bilde av bilen min fra brosjyre min ser akkurat likens ut bare at jeg har acs speil og litt mer inni og utpå så lekte meg litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 Denne er jeg skikkelig fornøyd med! Ble skikkelig Streetdesign cred on the street med todelt lakering av ypperste kvalitet. RÅ clean sedan/coupe streetracing car med det råeste innen plast. Badlook sveist på hardangervidda med ståltråd og spiker. Valgte og beholde felgene for de er det ikke blitt produsert flere av, pga jernmangel i blodomstrømningen til designer av streetcredbilen 2008. Word on the street, dette er det store neste år, street cred bilen kommer på din nermeste beninstasjon! Møt opp! Spm på pm angående byggetid for din HELT egne Steercredbil kan sendes mellom 14.00 og 14.01 søndag 25.11. Kun bimmers.no som har rettigheter på bildene! Så ikke selg de videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 Da er desverre bilen solgt til Orange County Choppers, og et nytt prosjekt er under utvikling. Følg med videre, prosjekt 2009 streetcred er under utvikling, da med 5serie !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 Streetcred bilen 2009 er her!! Veldig modifisert BMW E39 med uorginale skjermer og vinduer er byttet ut med ripefri og alergifri såpe. Eieren har selv valgt ut farge og felger på bilen. Han kan forøvrig beskues på toppen av bilen, på tur til julebord med sin nyinkjøpte Ipod monkey! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 HVA HAR DU GJORT MED BABY'N MIN?????? hadde jeg sett den bilen der slik hadde jeg brent ut øynene med syre!! hehe gi et skikkelig forsøk du vet du kan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msport Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 hehehe wtf det ble 2 pene mods! Prøv skikkelig da , vis hva du kan ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet November 26, 2007 Share Skrevet November 26, 2007 Someone Please Pimp My Ride! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet November 27, 2007 Forfatter Share Skrevet November 27, 2007 hohohoho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msport Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 hohohoho pimp my ride please Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWJokke Skrevet November 29, 2007 Share Skrevet November 29, 2007 hei.. Lyst å modde min BMW? bilde1: vil gjerne ha Angel eyes(hvite). Øyelokk Sort grill rå kantfelger GT leppa fra rieger.(har denne liggende, er spent på hvordan det vil se ut. Bilde2 Noen heftige kantfelger der å. Gjerne de samme. (angeleyes) GT-leppa. fra rieger. og øyelokk. Sort grill. Takk Håper på kule mods! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 please pimp my ride....anyone bortsett fra Ivanrogov..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 Modda litt mens jeg så bilfikserne på Discovery Original: Shadowline, grå blinkere og senka foran: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 Dette så jo meget bra ut. Kanskje en ny front til sommeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå