Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenkte eg skulle legge ut ein av dei moddene eg er mest stolt av, lag under den tida eg satt ofte med PS.

var eit skikkelig pitle arbeid å fjerne alle dei blå refleksjonane rundt om

rs2-matrix.jpg

rs2-matrixcopy-2.jpg

Skrevet
Gjør det :) Morsomt å se når det blir bra. Har shoppa en del gjennom tidene selv, men lite bilder. Fikser dårlig å erstatte karosserideler også skifte farge på det så det ser originalt ut.
Etter du har limt inn en feks frontfanger, kan du gå til Image->Adjustments->Desurate. Da blir alt farge fjerna fra den, så kan du gå til Variations eller Color, og se om du får matcha fargen på bilen :)
Skrevet

Fant ut at jeg skulle prøve meg på litt photoshopping sjøl :P Sånn har jeg lyst til at bilen skal se ut(Litt mer proffesjonelt i virkeligheten da såklart :P):

3e5gyewxycsy6og00oyg.jpg

3t11qnois3ml5v2ih6wf.jpg

Er bare et prinsippbilde da :P

Skrevet

Ser det er nok av talenter i photoshop her hvertfall :P

Jeg posta en "Photoshop hjelp" tråd her, missa litt, så ikke at vi hadde egen ps tråd..

Noen som kanskje er villige til å hjelpe meg der inne?

takk på forhånd

Skrevet

Håper ikke det gjør noe at jeg slenger ut andre Photoshop verker enn biler. Her er ihvertffall ett bilde til som ble laget idag. Inspirert av filmen ''Sunshine'' til å lage dette.

250y6fyu8bend2rz5uiu.jpg

Alt laget fra scratch :)

Skrevet

En mod jeg lagde for noen år sia :)

Litt vel ekstremt kanskje.. Hehe..

Før

z4j39op8diwo2fgkif2q.jpg

Etter

n6o2uykml076necr7v3d.jpg

Har også hatt med et par bilder i gatebil mens de fortsatt hadde photoshop sider..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...