DJ RS2 Matrix Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 tenkte eg skulle legge ut ein av dei moddene eg er mest stolt av, lag under den tida eg satt ofte med PS. var eit skikkelig pitle arbeid å fjerne alle dei blå refleksjonane rundt om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Du glemte og fjerne fargen på nettingen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Gjør det Morsomt å se når det blir bra. Har shoppa en del gjennom tidene selv, men lite bilder. Fikser dårlig å erstatte karosserideler også skifte farge på det så det ser originalt ut. Etter du har limt inn en feks frontfanger, kan du gå til Image->Adjustments->Desurate. Da blir alt farge fjerna fra den, så kan du gå til Variations eller Color, og se om du får matcha fargen på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Du glemte og fjerne fargen på nettingen.. er gjort sånn med hensikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorni92 Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 Fant ut at jeg skulle prøve meg på litt photoshopping sjøl Sånn har jeg lyst til at bilen skal se ut(Litt mer proffesjonelt i virkeligheten da såklart ): Er bare et prinsippbilde da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 Du kunne ha funnet en bedre felgdonor Men hva vil det egentlig si å brushe ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 Ser det er nok av talenter i photoshop her hvertfall Jeg posta en "Photoshop hjelp" tråd her, missa litt, så ikke at vi hadde egen ps tråd.. Noen som kanskje er villige til å hjelpe meg der inne? takk på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Her er min siste, er bare en cooler men, er 100% brusha, og har lagt ganske mange timer i denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Håper ikke det gjør noe at jeg slenger ut andre Photoshop verker enn biler. Her er ihvertffall ett bilde til som ble laget idag. Inspirert av filmen ''Sunshine'' til å lage dette. Alt laget fra scratch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Og her er en til Også laget fra scratch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maniac Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 En mod jeg lagde for noen år sia Litt vel ekstremt kanskje.. Hehe.. Før Etter Har også hatt med et par bilder i gatebil mens de fortsatt hadde photoshop sider.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Den mangler trykkrør til IC'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maniac Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Oi! Det har jeg faktisk ikke sett før nå.. Hehe Og det er to år siden jeg lagde den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå