eeikenes Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Har fått beskjed om at jeg må legge photoshop på hylla, men prøvde alike vell Edit: fikk bare tid til den ene sia .. Edit2:Oo Her har du 1 med begge lyktene og grøftlyset;) Splitteren ble dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 Husker ikke om jeg har lagt ut disse før, men tar sjansen på at jeg ikke har det Den nederste er kun gjort om til coupe, derfor ikke noe før/etter-bilde. Pm hvis noen vil ha hjelp til å photoshope noe. Prøver å stille opp så godt som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 Takk E46 320ci, ser sånn halvveis hvordan det blir, men må ha lyktefilm over blinklyset også. Takk for forsøket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 Jeg kan lage 1 jeg hiver over der og Edit: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 Takk folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 ville droppa filmen over hovedlyktene og heller satsa på kun på tåkelytene er ikkje alle farger gule hovedlykter passer på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 sorte felger med gul kant anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Noen som kan redigere dette til noe eeeeenda bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 lekte meg litt, ikkje store forskjellen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Se der ja De ble jo litt skarpere/klarere da.!! Selv jeg som fargeblind ser det.. Det nederste var litt kult;) Så ut som skikkelig skåddevær i bakgrunnen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Juni 7, 2010 Share Skrevet Juni 7, 2010 Noen som har lyst til å prøve seg på dette bildet? Prøve å lage et driftebilde? hehe... Med litt blårøyk og sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juni 7, 2010 Share Skrevet Juni 7, 2010 Ble DÅRLIG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Juni 7, 2010 Share Skrevet Juni 7, 2010 Ble ikke så dårlig! Bedre enn det jeg får til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juni 7, 2010 Share Skrevet Juni 7, 2010 Viss ingen andre prøver, kan jeg prøve å gjøre det bedre å ta den andre bilen også i morra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå