Joakim H Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 hehe se derja:P kansje senke litt om det er mulig så den ligger sånn omtrent likt som på 5'ern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Det kan jeg fikse vetu kommer snart... Edit: Noe slik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Satan det var kledlig:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juni 18, 2010 Share Skrevet Juni 18, 2010 ingen som har Redigert noe i det siste? Oo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juni 19, 2010 Share Skrevet Juni 19, 2010 Mulig å få hvitt panser, hvite felger svarte facelift nyrer og brutal senk på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juni 20, 2010 Share Skrevet Juni 20, 2010 var litt dårlig bilde... har du noe bedre ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Kan noen fargelegge felgene mine i svart.. la felg kanten være som den er. Pluss fjerning av krom, og mørk soting på vinduer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HFfredd Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Hepp! Noen som kunne snekkre et bra PS bilde av hvit 3serie (E91) touring med TSW Donington 19"(sorte) og TSW Croft 19"(gunmet) takker og bukker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Flextron: Noe slik? orka ikke ta forran , send pm viss du vill jeg skal gjøre det HFfredd: LEgg ut bilder av bil og felger på bil, så er det mye lettere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 e46 320Ci Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HFfredd Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Nei det er kanskje ikke så dumt:) Tanken var å få den litt lavere, tona rutene og satt på felgene. Kanskje også sort grill og sorte speil? Thanks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Noen som kan hjelpe meg med og få på disse hjulene: På denne bilen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Anders: Det var litt for mye lys på bbs felgene, og jeg prøvde å gjøre dem litt mørkere, men det kan godt være at dem ble for mørke.. HFfred: viss du kunne lagt ut et bilde av siden av bilen (som felgene skal på) og et bilde av bil med felgene på ... jeg er ikke så god enda, til at jeg klarer å få det så bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HFfredd Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Noe som dette? Jeg ligte personligt best TSW Croft felga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå